
Контраст між гучністю та ефективністю
Індустрія моди стала провідним сегментом на ринку роздрібної торгівлі з річним прибутком у розмірі 1,2 трильйона доларів у 2023 році. Потужними ринками є Китай, Сполучені Штати, Великобританія та Німеччина.
Сполучені Штати з доходами у 2023 році у розмірі $214,8 млрд є другим за величиною ринком моди після Китаю ($639,5 млрд). На американському ринку показники вище середнього по всій воронці конверсії. Показник додавання в кошик досягає 13,6%, а коефіцієнт покинутих кошиків – 10,6%, що значно перевищує середні світові показники в 12,3% і 9,8%.
Німеччина та Британія
На противагу цьому, німецький ринок, який у 2023 році отримав дохід у розмірі 27,7 мільярда доларів, демонструє нижчі показники додавання до кошика (10,9%) та показники залишених кошиків (7,9%) порівняно із середнім світовим показником. Аналогічна тенденція спостерігається і у Великій Британії , де показник додавання до кошика становить 11,5%, а коефіцієнт покинутості кошика становить 8,3%.
Цікаво, що, незважаючи на ці відмінності в поведінці клієнтів, усі три ринки досягають однакового коефіцієнта конверсії в діапазоні від 3,0% до 3,2%, що перевищує середній світовий показник у 2,5%.

Source: ECDB
У чому причина таких варіацій?
Німецькі та британські споживачі , схоже, займаються покупками з рішучістю та зосередженістю , оскільки вони схильні додавати товари до своїх кошиків з чітким наміром зробити покупку.
З іншого боку, споживачі в Сполучених Штатах можуть випадково розміщувати товари у своїх кошиках для покупок в Інтернеті. Наприклад, щоб «зберегти» певне вбрання або звірити ціни з цінами, які пропонують різні магазини.
Такі проблеми, як занепокоєння щодо оплати, непередбачені платежі або обмежені способи оплати, також можуть відігравати певну роль у тому, що люди залишають свої кошики, не зробивши покупку.
Відмінності, що спостерігаються в купівельних звичках, підкреслюють важливість адаптації підходів до відповідних ринків. Американським інтернет-магазинам може бути вигідно спростити процедуру оформлення замовлення, тоді як німецькі та британські інтернет-магазини можуть зосередитися на підвищенні темпів додавання товарів до кошика.
Варіації стратегій конверсії на ринках пов’язані з соціальними та економічними впливами , а також культурними елементами , які суттєво впливають на дії споживачів. Знання традицій і купівельних звичок відіграє важливу роль у ефективній експансії на глобальному рівні.
Висновок
Хоча шлях клієнта може відрізнятися на різних ринках , коли справа доходить до процесу воронки конверсії , кінцевий результат — коефіцієнт конверсії — здається однаковим для всіх них, що вказує на те, що до досягнення успіху в електронній комерції можна підійти за допомогою різних стратегій і методів.