4 хв. читання

Успіх електронної комерції у сфері моди: аналіз коефіцієнта конверсії в США, Німеччині та Великій Британії

Мінлива сфера модних покупок електронної комерції представляє інтригуючу головоломку при вивченні даних з платформи ECDB — незважаючи на бажання американських споживачів додавати товари до своїх цифрових кошиків, на відміну від більш консервативного підходу німецьких і британських покупців, усім регіонам все ще вдається досягти порівнянних коефіцієнтів конверсії, висвітлюючи унікальні нюанси глобальних купівельних звичок.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Успіх електронної комерції у сфері моди: аналіз коефіцієнта конверсії в США, Німеччині та Великій Британії
Джерело: Depositphotos

Контраст між гучністю та ефективністю

Індустрія моди стала провідним сегментом на ринку роздрібної торгівлі з річним прибутком у розмірі 1,2 трильйона доларів у 2023 році. Потужними ринками є Китай, Сполучені Штати, Великобританія та Німеччина.

Сполучені Штати з доходами у 2023 році у розмірі $214,8 млрд є другим за величиною ринком моди після Китаю ($639,5 млрд). На американському ринку показники вище середнього по всій воронці конверсії. Показник додавання в кошик досягає 13,6%, а коефіцієнт покинутих кошиків – 10,6%, що значно перевищує середні світові показники в 12,3% і 9,8%.

Німеччина та Британія

На противагу цьому, німецький ринок, який у 2023 році отримав дохід у розмірі 27,7 мільярда доларів, демонструє нижчі показники додавання до кошика (10,9%) та показники залишених кошиків (7,9%) порівняно із середнім світовим показником. Аналогічна тенденція спостерігається і у Великій Британії , де показник додавання до кошика становить 11,5%, а коефіцієнт покинутості кошика становить 8,3%.

Цікаво, що, незважаючи на ці відмінності в поведінці клієнтів, усі три ринки досягають однакового коефіцієнта конверсії в діапазоні від 3,0% до 3,2%, що перевищує середній світовий показник у 2,5%.

Fashion E-commerce Success: US, Germany & UK Conversion Rate Analysis

Source: ECDB

У чому причина таких варіацій?

Німецькі та британські споживачі , схоже, займаються покупками з рішучістю та зосередженістю , оскільки вони схильні додавати товари до своїх кошиків з чітким наміром зробити покупку.

З іншого боку, споживачі в Сполучених Штатах можуть випадково розміщувати товари у своїх кошиках для покупок в Інтернеті. Наприклад, щоб «зберегти» певне вбрання або звірити ціни з цінами, які пропонують різні магазини.

Такі проблеми, як занепокоєння щодо оплати, непередбачені платежі або обмежені способи оплати, також можуть відігравати певну роль у тому, що люди залишають свої кошики, не зробивши покупку.

Відмінності, що спостерігаються в купівельних звичках, підкреслюють важливість адаптації підходів до відповідних ринків. Американським інтернет-магазинам може бути вигідно спростити процедуру оформлення замовлення, тоді як німецькі та британські інтернет-магазини можуть зосередитися на підвищенні темпів додавання товарів до кошика.

Варіації стратегій конверсії на ринках пов’язані з соціальними та економічними впливами , а також культурними елементами , які суттєво впливають на дії споживачів. Знання традицій і купівельних звичок відіграє важливу роль у ефективній експансії на глобальному рівні.

Висновок

Хоча шлях клієнта може відрізнятися на різних ринках , коли справа доходить до процесу воронки конверсії , кінцевий результат — коефіцієнт конверсії — здається однаковим для всіх них, що вказує на те, що до досягнення успіху в електронній комерції можна підійти за допомогою різних стратегій і методів.

Поділіться статтею
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Схожі статті
Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня
5 хв. читання

Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня

До довгоочікуваного Balkan Ecommerce Summit 2025 залишилося всього кілька днів, і він перетворить Софію на центр електронної комерції Балканського регіону 29-30 квітня 2025 року на Arena Sofia. З наближенням події цей Посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції містить усе, що вам потрібно знати, щоб отримати максимальну віддачу від цього провідного зібрання цифрової комерції.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
5 хв. читання

Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?

Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду
5 хв. читання

Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду

Як люди дивляться відеоконтент сьогодні? Що вважають «телебаченням» і де реклама працює найкраще? CTV (Connected TV) ще не знаходиться в центрі уваги нашої електронної комерції, але події за кордоном свідчать про те, що незабаром це може змінитися. Нове дослідження RTL AdAlliance пропонує чіткі дані та тенденції, на які варто звернути увагу. І це свідчить про […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+