Економічні проблеми домінують над витратами
У 2023 році економіка США зросла на 2,5%, а інфляція знизилася до 3,4%. Незважаючи на повідомлення про поліпшення економіки, лише 30% споживачів покоління Z налаштовані оптимістично порівняно з попереднім роком. Обережність ще більш виражена в Європі, де економіка переживає майже нульове зростання. Покоління Z у Великій Британії на 25% песимістичніше, ніж американці.
«Це пояснює, чому TikTok переповнений відео про «гучне бюджетування», де люди відкрито говорять про свої грошові плани та зусилля витрачати менше. Ця тенденція призводить до того, що майже третина покоління Z намагається заощадити гроші, купуючи дешевші речі та менше непотрібних».
36% респондентів покоління Z кажуть, що витрачають менше. На них особливо впливають такі категорії, як їжа на винос, ігри, електроніка та онлайн-новини. Серед студентів коледжів покоління Z настрої ще гірші: 45% песимістично налаштовані щодо майбутнього економіки, а 77% намагаються скоригувати свої бюджети, щоб врахувати ці побоювання.
Як залучити покоління Z?
Instagram, TikTok і Snapchat відіграють ключову роль у представленні нових брендів. 68% респондентів заявили, що соціальні мережі є їхнім основним джерелом впізнаваності бренду. Рекомендації друзів і сім’ї також мають значний вплив.
Ексклюзивні пропозиції виявилися важливим фактором привернення уваги покоління Z. До 91% студентів коледжу вивчають знижки перед покупкою. Крім того, ексклюзивні пропозиції виявилися більш ефективними, ніж інші тактики. До них належать, наприклад, «Купуй зараз, плати пізніше» (BNPL) або подовжені періоди повернення.
Ексклюзивні знижки не тільки стимулюють купівельну поведінку, а й лояльність до бренду. Значна частка респондентів заявила, що перейшла б на інший бренд за ексклюзивною пропозицією або підписалася б на програму лояльності в обмін на знижку.
Безкоштовні подарунки та безкоштовна доставка були визначені як найпривабливіші ексклюзивні пропозиції, за якими слідують знижки на покупки. Дивно, але електронна пошта стала кращим каналом зв’язку для надсилання пропозицій, за якими слідують текстові повідомлення.
Замовлення на винос/доставку посіли перше місце серед категорій товарів, які покоління Z купувало б зі знижкою. Далі йшли одяг, косметика/особиста гігієна, ігри та електроніка. Найменш популярним вибором були онлайн-новини, що вказує на те, що покоління Z віддає перевагу безкоштовним джерелам інформації.