
Компанії з підтвердженим профілем Google Business можуть активувати повідомлення за допомогою простої процедури:
- Відкрийте профіль компанії в Google.
- Перейдіть до розділу Редагувати профіль > Інформація про компанію > Контакт.
- Виберіть Параметри чату.
- Виберіть SMS або WhatsApp.
- Введіть номер телефону або URL-адресу WhatsApp.
Спілкування у WhatsApp та SMS приносить користь
Для компаній, що поєднують онлайн- та офлайн-продажі, це нововведення означає більш ефективне управління комунікацією з клієнтами безпосередньо в екосистемі Google. Багато споживачів вже використовують Google для пошуку інформації про бізнес, а можливість миттєво зв’язатися з ними через популярні платформи, такі як WhatsApp або SMS, може значно скоротити шлях від запиту до покупки.
Інтеграція дозволяє компаніям прискорити відповіді на запитання про товари, наявність або доставку. У конкурентному середовищі електронної комерції це важливі переваги, які визначають різницю між середнім сервісом і досвідом, який заохочує до покупок.
Швидка та проста комунікація з клієнтами може підвищити коефіцієнт конверсії та лояльність. Якщо клієнт отримує оперативну відповідь на своє запитання безпосередньо в пошуковій системі, він з більшою ймовірністю замовить товар саме в цьому бізнесі.
Це також може бути рішенням для компаній, які не мають власного живого чату або чиї клієнти віддають перевагу спілкуванню через програми, які вони вже використовують. WhatsApp має широке представництво в багатьох країнах, що робить його інтеграцію з фунтами стерлінгів значною конкурентною перевагою для бізнесу в цих регіонах.
Як правило, WhatsApp може служити цікавим інструментом для залучення клієнтів.

Source: Depositphotos
Обмеження нової функції
Щоб користуватися цією функцією, компанія повинна мати підтверджений профіль компанії в профілі Google Business . На жаль, наразі Google не надає статистику ефективності цих повідомлень. Тому бізнес ще не знає, скільки клієнтів звертаються до них через ці канали та як вони впливають на продажі.
Нова функція доступна в усьому світі, за винятком Філіппін, В’єтнаму, Таїланду, Тайваню, Японії, Південної Кореї та Китаю.
Незважаючи на певні обмеження, це нововведення може допомогти бізнесу покращити комунікацію з клієнтами, не інвестуючи в дорогі рішення. Для брендів електронної комерції це може означати меншу кількість покинутих кошиків для покупок і більше покупок.