4 хв. читання

У кампаніях LinkedIn з’явилися нові інструменти. Звичайно, використовуючи штучний інтелект

LinkedIn представляє кілька нових способів, які допоможуть B2B-маркетологам досягти своїх цілей.  Майже 90% B2B-маркетологів оптимістично оцінюють свою здатність збільшити продажі в наступному році, згідно з власним дослідженням LinkedIn.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
У кампаніях LinkedIn з’явилися нові інструменти. Звичайно, використовуючи штучний інтелект
Джерело: Depositphotos

Дріт

У міру того, як формат короткометражного відео набирає популярності в соціальних мережах (і не тільки там), LinkedIn пілотує програму The Wire. Це дозволяє маркетологам просувати відеорекламу в стрічці разом із контентом із довірених профілів. Серед перших учасників програми були такі великі видавництва, як Barron’s, Bloomberg і The Wall Street Journal.

«З огляду на те, що 75% дорослих американців витрачають до двох годин на день на перегляд короткометражних відео, а кількість відео, завантажених у LinkedIn, зростає на 45% порівняно з минулим роком, ми тестуємо нову ініціативу, яка дозволить вам просувати відеорекламу в стрічці поряд із надійним контентом від видавців», — пише Ліндсі Едвардс, віце-президент LinkedIn з управління продуктами.

Штучний інтелект отримує поштовх

LinkedIn розширює свій набір інструментів на основі штучного інтелекту Boost. Доведено, що він значно підвищує ефективність та економічність кампаній. Серед нових функцій:

  • Інтеграція з Microsoft Designer: цей інструмент допомагає маркетологам створювати та налаштовувати цікаві креативи, пропонуючи кілька варіантів дизайну, які можна адаптувати до конкретних потреб бренду.
  • Розширений таргетинг: маркетологи тепер можуть уточнювати таргетинг кампанії, інтегруючи власні дані з даними з платформи LinkedIn, і виключати конкретні компанії або списки третіх сторін.
  • Асистент зі штучного маркетингу: цей помічник допомагає керувати створенням кампаній і надає статистику та рекомендації щодо покращення ефективності реклами.

Кампанії, створені штучним інтелектом

Значна кількість B2B-маркетологів (66%) вже використовують генеративний ШІ у своїй роботі. Платформа Acced від LinkedIn додатково інтегрує штучний інтелект для оптимізації створення та управління кампаніями. Ключові особливості:

  • Налаштування креативу: Microsoft Designer допомагає створювати та налаштовувати рекламні креативи на основі введених користувачем даних.
  • Краще використання даних: маркетологи можуть поєднувати власні дані про клієнтів із даними LinkedIn, щоб краще орієнтуватися на потенційних покупців.
  • Розмовний асистент.

Спираючись на успіх нових форматів реклами, таких як реклама в прямому ефірі та реклама лідера думок, LinkedIn продовжує впроваджувати інноваційні способи для маркетологів охопити та залучити свою аудиторію. Платформа розроблена, щоб допомогти B2B-маркетологам створювати привабливі кампанії, які стимулюють розмови та зміцнюють довірчі відносини з покупцями.

Поділіться статтею
Схожі статті
Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня
5 хв. читання

Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня

До довгоочікуваного Balkan Ecommerce Summit 2025 залишилося всього кілька днів, і він перетворить Софію на центр електронної комерції Балканського регіону 29-30 квітня 2025 року на Arena Sofia. З наближенням події цей Посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції містить усе, що вам потрібно знати, щоб отримати максимальну віддачу від цього провідного зібрання цифрової комерції.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
5 хв. читання

Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?

Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду
5 хв. читання

Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду

Як люди дивляться відеоконтент сьогодні? Що вважають «телебаченням» і де реклама працює найкраще? CTV (Connected TV) ще не знаходиться в центрі уваги нашої електронної комерції, але події за кордоном свідчать про те, що незабаром це може змінитися. Нове дослідження RTL AdAlliance пропонує чіткі дані та тенденції, на які варто звернути увагу. І це свідчить про […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+