
Дріт
У міру того, як формат короткометражного відео набирає популярності в соціальних мережах (і не тільки там), LinkedIn пілотує програму The Wire. Це дозволяє маркетологам просувати відеорекламу в стрічці разом із контентом із довірених профілів. Серед перших учасників програми були такі великі видавництва, як Barron’s, Bloomberg і The Wall Street Journal.
«З огляду на те, що 75% дорослих американців витрачають до двох годин на день на перегляд короткометражних відео, а кількість відео, завантажених у LinkedIn, зростає на 45% порівняно з минулим роком, ми тестуємо нову ініціативу, яка дозволить вам просувати відеорекламу в стрічці поряд із надійним контентом від видавців», — пише Ліндсі Едвардс, віце-президент LinkedIn з управління продуктами.
Штучний інтелект отримує поштовх
LinkedIn розширює свій набір інструментів на основі штучного інтелекту Boost. Доведено, що він значно підвищує ефективність та економічність кампаній. Серед нових функцій:
- Інтеграція з Microsoft Designer: цей інструмент допомагає маркетологам створювати та налаштовувати цікаві креативи, пропонуючи кілька варіантів дизайну, які можна адаптувати до конкретних потреб бренду.
- Розширений таргетинг: маркетологи тепер можуть уточнювати таргетинг кампанії, інтегруючи власні дані з даними з платформи LinkedIn, і виключати конкретні компанії або списки третіх сторін.
- Асистент зі штучного маркетингу: цей помічник допомагає керувати створенням кампаній і надає статистику та рекомендації щодо покращення ефективності реклами.
Кампанії, створені штучним інтелектом
Значна кількість B2B-маркетологів (66%) вже використовують генеративний ШІ у своїй роботі. Платформа Acced від LinkedIn додатково інтегрує штучний інтелект для оптимізації створення та управління кампаніями. Ключові особливості:
- Налаштування креативу: Microsoft Designer допомагає створювати та налаштовувати рекламні креативи на основі введених користувачем даних.
- Краще використання даних: маркетологи можуть поєднувати власні дані про клієнтів із даними LinkedIn, щоб краще орієнтуватися на потенційних покупців.
- Розмовний асистент.
Спираючись на успіх нових форматів реклами, таких як реклама в прямому ефірі та реклама лідера думок, LinkedIn продовжує впроваджувати інноваційні способи для маркетологів охопити та залучити свою аудиторію. Платформа розроблена, щоб допомогти B2B-маркетологам створювати привабливі кампанії, які стимулюють розмови та зміцнюють довірчі відносини з покупцями.