Електронна комерція в Туреччині переживає стрімке зростання. Міністерство торгівлі повідомило, що минулого року онлайн-витрати зросли більш ніж удвічі завдяки інфляції та значному автономному зростанню. Очікується, що ця тенденція збережеться. В даний час в турецькій електронній комерції працює майже 560 000 компаній. Щоб захистити вітчизняний бізнес від зростаючої конкуренції з боку іноземних інтернет-магазинів, уряд вживає нових заходів.
З 21 серпня мито на європейські посилки зросте з 18% до 30%. Для поставок з країн, що не входять до ЄС, мито, яке зараз становить 30%, подвоїться до 60%. Це стосується товарів, доставлених поштою або експрес-відправлень турецьким клієнтам.
Також змінюється поріг звільнення від сплати податків для міжнародних замовлень – з початкових 150 євро він знижується до 30 євро. Це означає, що турецькі споживачі зіткнуться з вищими витратами за невеликі онлайн-замовлення з-за кордону. Мета полягає в тому, щоб відбити у покупців бажання шукати товари за кордоном і надати перевагу вітчизняному бізнесу.
Країна також запровадить додатковий податок на товари, що підпадають під спеціальний закон про податок на споживання , такі як предмети розкоші, які обкладатимуться фіксованим податком у розмірі 20%.
І тут ми можемо побачити, як відомі азіатські гіганти домінують у продажах. Заплановані регламенти є відповіддю на практику таких продавців, як Temu та AliExpress. Європейський Союз вже представив план, який звільнить від імпортних мит пакети до 150 євро з країн, що не є членами Союзу, до березня 2028 року.