4 хв. читання

Фоловерів і лайків не вистачає. Алгоритм Instagram сприяє вашому охопленню

Instagram вносить значні зміни у свої показники, зміщуючи акцент з традиційних показників, таких як кількість підписників і лайків, на охоплення та перегляди. Цей зсув зумовлений змінами в поведінці користувачів і появою штучного інтелекту.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Фоловерів і лайків не вистачає. Алгоритм Instagram сприяє вашому охопленню
Джерело: Depositphotos

Нещодавно ми повідомляли, що Instagram зосередиться на контенті, яким діляться через повідомлення. Минулого тижня Instagram офіційно оголосив про зміни у своїх метриках та пріоритетах.

Новий підхід Instagram ґрунтується на переконанні, що охоплення є більш точним показником успіху творця на платформі. У рамках цієї зміни Instagram оголосив, що перегляди будуть основним показником для всіх форматів контенту, включаючи ролики, відео в прямому ефірі, фотографії, каруселі та історії. Цей уніфікований показник має на меті забезпечити чіткіше та послідовніше розуміння ефективності контенту.

Представлення даних замінять різні інші показники в розділі “Статистика”, як-от відтворення, охоплення облікового запису, взаємодію з ним, взаємодію та час перегляду. Крім того, повторні перегляди контенту враховуватимуться так само, як і відтворення та повтори для Reels, що потенційно може збільшити загальну кількість переглядів і допомогти зафіксувати залученість.

Reels Play буде перейменовано на Views. Перегляди стануть основною метрикою для інших форматів, таких як фото, каруселі та історії.

Source: Depositphotos

Кінець фальшивих підписників?

Ця тенденція зумовлена змінами в поведінці користувачів та впливом алгоритмів. Наразі більше половини публікацій, що показуються з профілів, на які користувач не підписаний, рекомендовані штучним інтелектом. Це знижує значимість кількості підписників, оскільки контент, який цікавить користувачів, все частіше визначається алгоритмами, а не їхнім власним вибором профілів для підписання.

Користувачі також змінюють спосіб взаємодії з контентом – більше покладаються на алгоритмічні канали для пошуку нових публікацій і діляться контентом через прямі повідомлення замість того, щоб ставити лайки. Як наслідок, метрика Send стає все більш важливою, як пояснив глава Instagram Адам Моссері.

Ця зміна відображає зростаючу тенденцію обміну приватним контентом над залученням громадськості.

Для авторів це означає, що важливо зосередитися на максимальному охопленні та переглядах. Хоча традиційні показники, такі як кількість підписників і лайки, все ще мають місце, вони більше не є основними показниками успіху. Натомість творці повинні адаптуватися до змін, які наголошують на збільшенні охоплення їхнього контенту та заохоченні більшої кількості переглядів.

Поділіться статтею
Схожі статті
Чи вплине призупинення реклами на електронну комерцію?
4 хв. читання

Чи вплине призупинення реклами на електронну комерцію?

Цифрова реклама постійно розвивається та адаптується до поведінки споживачів. Останнім трендом, що формує онлайн-маркетинг на стрімінгових платформах, є призупинення реклами. Це новий формат реклами, який з’являється, коли глядачі ставлять на паузу контент, який вони переглядають.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Google покращує інтеграцію GA4 та Search Console
4 хв. читання

Google покращує інтеграцію GA4 та Search Console

Google випустив нову документацію , яка покращує інтеграцію даних з Google Analytics (GA4) і Search Console для кращої продуктивності веб-сайту та SEO-аналізу. Це оновлення особливо оцінять компанії, які прагнуть збільшити органічний трафік і покращити користувацький досвід.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
BuzzFeed виходить на ринок соціальних мереж з BFisland
4 хв. читання

BuzzFeed виходить на ринок соціальних мереж з BFisland

BuzzFeed оголосив про свою роботу на окремій платформі соціальних медіа як вирішення сучасних проблем токсичності в Інтернеті. Як повідомляє Semafor, компанія запустила свій перший крок у соціальні мережі через свій розважальний контент і платформу вікторин.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+