4 хв. читання

Фоловерів і лайків не вистачає. Алгоритм Instagram сприяє вашому охопленню

Instagram вносить значні зміни у свої показники, зміщуючи акцент з традиційних показників, таких як кількість підписників і лайків, на охоплення та перегляди. Цей зсув зумовлений змінами в поведінці користувачів і появою штучного інтелекту.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Фоловерів і лайків не вистачає. Алгоритм Instagram сприяє вашому охопленню
Джерело: Depositphotos

Нещодавно ми повідомляли, що Instagram зосередиться на контенті, яким діляться через повідомлення. Минулого тижня Instagram офіційно оголосив про зміни у своїх метриках та пріоритетах.

Новий підхід Instagram ґрунтується на переконанні, що охоплення є більш точним показником успіху творця на платформі. У рамках цієї зміни Instagram оголосив, що перегляди будуть основним показником для всіх форматів контенту, включаючи ролики, відео в прямому ефірі, фотографії, каруселі та історії. Цей уніфікований показник має на меті забезпечити чіткіше та послідовніше розуміння ефективності контенту.

Представлення даних замінять різні інші показники в розділі “Статистика”, як-от відтворення, охоплення облікового запису, взаємодію з ним, взаємодію та час перегляду. Крім того, повторні перегляди контенту враховуватимуться так само, як і відтворення та повтори для Reels, що потенційно може збільшити загальну кількість переглядів і допомогти зафіксувати залученість.

Reels Play буде перейменовано на Views. Перегляди стануть основною метрикою для інших форматів, таких як фото, каруселі та історії.

Source: Depositphotos

Кінець фальшивих підписників?

Ця тенденція зумовлена змінами в поведінці користувачів та впливом алгоритмів. Наразі більше половини публікацій, що показуються з профілів, на які користувач не підписаний, рекомендовані штучним інтелектом. Це знижує значимість кількості підписників, оскільки контент, який цікавить користувачів, все частіше визначається алгоритмами, а не їхнім власним вибором профілів для підписання.

Користувачі також змінюють спосіб взаємодії з контентом – більше покладаються на алгоритмічні канали для пошуку нових публікацій і діляться контентом через прямі повідомлення замість того, щоб ставити лайки. Як наслідок, метрика Send стає все більш важливою, як пояснив глава Instagram Адам Моссері.

Ця зміна відображає зростаючу тенденцію обміну приватним контентом над залученням громадськості.

Для авторів це означає, що важливо зосередитися на максимальному охопленні та переглядах. Хоча традиційні показники, такі як кількість підписників і лайки, все ще мають місце, вони більше не є основними показниками успіху. Натомість творці повинні адаптуватися до змін, які наголошують на збільшенні охоплення їхнього контенту та заохоченні більшої кількості переглядів.

Поділіться статтею
Схожі статті
LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?
5 хв. читання

LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?

LinkedIn впроваджує зміни з 20 листопада 2024 року, насамперед щодо генеративного штучного інтелекту, розповсюдження контенту та захисту даних. Що варто знати про оновлення LinkedIn? Ознайомтеся з оглядом найважливіших змін.

Прочитати статтю
Роздрібні продавці Великої Британії оновлюють політику повернення
6 хв. читання

Роздрібні продавці Великої Британії оновлюють політику повернення

Політика повернення є важливим фактором, що впливає на поведінку споживачів і формує конкурентне середовище. У звіті ZigZag досліджується, як великі роздрібні продавці змінюють свої погляди на повернення в електронній комерції. З одного боку, вони повинні враховувати задоволеність клієнтів, а з іншого – зважувати прибутковість.

Прочитати статтю
Google оновлює правила розмітки товарів
3 хв. читання

Google оновлює правила розмітки товарів

Google удосконалив свої рекомендації щодо впровадження розмітки товарів, щоб підвищити точність і релевантність результатів покупок у пошуку. Як підтримувати оптимальну видимість у пошуковій видачі Google?

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+