Нещодавно ми повідомляли, що Instagram зосередиться на контенті, яким діляться через повідомлення. Минулого тижня Instagram офіційно оголосив про зміни у своїх метриках та пріоритетах.
Новий підхід Instagram ґрунтується на переконанні, що охоплення є більш точним показником успіху творця на платформі. У рамках цієї зміни Instagram оголосив, що перегляди будуть основним показником для всіх форматів контенту, включаючи ролики, відео в прямому ефірі, фотографії, каруселі та історії. Цей уніфікований показник має на меті забезпечити чіткіше та послідовніше розуміння ефективності контенту.
Представлення даних замінять різні інші показники в розділі “Статистика”, як-от відтворення, охоплення облікового запису, взаємодію з ним, взаємодію та час перегляду. Крім того, повторні перегляди контенту враховуватимуться так само, як і відтворення та повтори для Reels, що потенційно може збільшити загальну кількість переглядів і допомогти зафіксувати залученість.
Reels Play буде перейменовано на Views. Перегляди стануть основною метрикою для інших форматів, таких як фото, каруселі та історії.
Кінець фальшивих підписників?
Ця тенденція зумовлена змінами в поведінці користувачів та впливом алгоритмів. Наразі більше половини публікацій, що показуються з профілів, на які користувач не підписаний, рекомендовані штучним інтелектом. Це знижує значимість кількості підписників, оскільки контент, який цікавить користувачів, все частіше визначається алгоритмами, а не їхнім власним вибором профілів для підписання.
Користувачі також змінюють спосіб взаємодії з контентом – більше покладаються на алгоритмічні канали для пошуку нових публікацій і діляться контентом через прямі повідомлення замість того, щоб ставити лайки. Як наслідок, метрика Send стає все більш важливою, як пояснив глава Instagram Адам Моссері.
Ця зміна відображає зростаючу тенденцію обміну приватним контентом над залученням громадськості.
Для авторів це означає, що важливо зосередитися на максимальному охопленні та переглядах. Хоча традиційні показники, такі як кількість підписників і лайки, все ще мають місце, вони більше не є основними показниками успіху. Натомість творці повинні адаптуватися до змін, які наголошують на збільшенні охоплення їхнього контенту та заохоченні більшої кількості переглядів.