
Єдиний ринок, що включає 99,8% підприємств, забезпечує 42% ВВП Франції та забезпечує роботою 52% працівників приватного сектору. Разом з тим, 69% опитаних МСП вказали на різне регулювання між державами ЄС як на перешкоду для їхнього розширення.
85% респондентів вважають, що використання цифрових технологій може збільшити їхні продажі в цьому секторі. Узгодження та спрощення політики між країнами ЄС може вивільнити справжній потенціал Єдиного ринку, що потенційно призведе до щорічного зростання ВВП Франції на душу населення на 0,6% та створення 160 000 нових робочих місць.

Source: Depositphotos
Цифровізація підтримує розвиток МСП та підвищує експортні можливості, але французькі МСП відстають від своїх колег з ЄС у впровадженні електронної комерції. Звіт пропонує кілька рекомендацій щодо підвищення залученості МСП до Єдиного ринку, включаючи надання пріоритету інтеграції до ЄС, створення єдиного ідентифікаційного номера платника ПДВ та використання цифрового маркування як життєздатної заміни реальному маркуванню.