
Глобальний успіх і вихід на ринок Європи
Розширення відбулося після успішного старту TikTok Shop три роки тому в Азії та подальших запусків у Великій Британії та Сполучених Штатах.
Розгортаючи поточні юридичні проблеми, Сполучені Штати стали найбільшим ринком для TikTok Shop.
Діяльність у Великій Британії продемонструвала вражаюче зростання, збільшивши обсяг торгів більш ніж удвічі та залучивши понад 200 000 компаній до платформи.
TikTok Shop скористався цим імпульсом, щоб запуститися в Ірландії та Іспанії до кінця 2024 року, дебютувавши на материковій Європі.
Фулфілмент-операції TikTok: стратегія німецького ринку
Запуск FBT у Німеччині є ключовою стратегією для покращення логістичної мережі TikTok у Європі. Послуга, яка надає послуги зберігання, комплектації, пакування та доставки для продавців, була запущена у Великій Британії влітку 2023 року.
На ринку США TikTok співпрацює з ShipBob, щоб пропонувати ці послуги фулфілменту. Аналітики також очікують значної участі Zalando, провідного німецького онлайн-ритейлера модного одягу, який вже встиг зарекомендувати себе на TikTok Shop UK.
TikTok включив це партнерство в допис у блозі, назвавши себе «ідеальним партнером для Zalando».
Загальноєвропейські плани експансії
Європейські плани компанії виходять за межі Німеччини: нові вакансії, пов’язані з торгівлею, рекламуються в Амстердамі, Парижі та Мілані – містах, де TikTok Shop ще не запустився.
Ці зусилля з набору персоналу сигналізують про плани TikTok щодо загальноєвропейської мережі електронної комерції. Німецькі продавці можуть використовувати сервіс FBT для зберігання запасів на місцевих складах, оптимізуючи логістику та скорочуючи час доставки.
У цьому розширенні TikTok продовжує доводити, що має намір перейти від платформи соціальних медіа до значного гравця на європейському ринку електронної комерції слідом за інтеграцією соціальної комерції на інших ринках.