3 хв. читання

Фулфілмент-операції TikTok розширюються до Німеччини

Фулфілмент-операції TikTok зробили ще один значний крок у плані європейської експансії щодо запуску сервісу виконання замовлень у Німеччині. TikTok, який минулого року досяг глобального GMV (валової вартості товарів) у понад 30 мільярдів євро, вже набирає співробітників у свій офіс у Мюнхені для створення підрозділу Fulfilled by TikTok (FBT).

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Фулфілмент-операції TikTok розширюються до Німеччини
Джерело: Depositphotos

Глобальний успіх і вихід на ринок Європи

Розширення відбулося після успішного старту TikTok Shop три роки тому в Азії та подальших запусків у Великій Британії та Сполучених Штатах.

Розгортаючи поточні юридичні проблеми, Сполучені Штати стали найбільшим ринком для TikTok Shop.

Діяльність у Великій Британії продемонструвала вражаюче зростання, збільшивши обсяг торгів більш ніж удвічі та залучивши понад 200 000 компаній до платформи.

TikTok Shop скористався цим імпульсом, щоб запуститися в Ірландії та Іспанії до кінця 2024 року, дебютувавши на материковій Європі.

Фулфілмент-операції TikTok: стратегія німецького ринку

Запуск FBT у Німеччині є ключовою стратегією для покращення логістичної мережі TikTok у Європі. Послуга, яка надає послуги зберігання, комплектації, пакування та доставки для продавців, була запущена у Великій Британії влітку 2023 року.

На ринку США TikTok співпрацює з ShipBob, щоб пропонувати ці послуги фулфілменту. Аналітики також очікують значної участі Zalando, провідного німецького онлайн-ритейлера модного одягу, який вже встиг зарекомендувати себе на TikTok Shop UK.

TikTok включив це партнерство в допис у блозі, назвавши себе «ідеальним партнером для Zalando».

Загальноєвропейські плани експансії

Європейські плани компанії виходять за межі Німеччини: нові вакансії, пов’язані з торгівлею, рекламуються в Амстердамі, Парижі та Мілані – містах, де TikTok Shop ще не запустився.

Ці зусилля з набору персоналу сигналізують про плани TikTok щодо загальноєвропейської мережі електронної комерції. Німецькі продавці можуть використовувати сервіс FBT для зберігання запасів на місцевих складах, оптимізуючи логістику та скорочуючи час доставки.

У цьому розширенні TikTok продовжує доводити, що має намір перейти від платформи соціальних медіа до значного гравця на європейському ринку електронної комерції слідом за інтеграцією соціальної комерції на інших ринках.

Поділіться статтею
Схожі статті
Google покращує інтеграцію GA4 та Search Console
4 хв. читання

Google покращує інтеграцію GA4 та Search Console

Google випустив нову документацію , яка покращує інтеграцію даних з Google Analytics (GA4) і Search Console для кращої продуктивності веб-сайту та SEO-аналізу. Це оновлення особливо оцінять компанії, які прагнуть збільшити органічний трафік і покращити користувацький досвід.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
BuzzFeed виходить на ринок соціальних мереж з BFisland
4 хв. читання

BuzzFeed виходить на ринок соціальних мереж з BFisland

BuzzFeed оголосив про свою роботу на окремій платформі соціальних медіа як вирішення сучасних проблем токсичності в Інтернеті. Як повідомляє Semafor, компанія запустила свій перший крок у соціальні мережі через свій розважальний контент і платформу вікторин.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Транскордонна електронна комерція: Amazon лідирує в глобальній гонці на $360 млрд
2 хв. читання

Транскордонна електронна комерція: Amazon лідирує в глобальній гонці на $360 млрд

Світові дані електронної комерції від ECDB показують, що Amazon і Alibaba є провідними організаціями в транскордонній електронній комерції. За даними ECDB, у 2023 році Amazon досягла 360 мільярдів доларів у транскордонному GMV, зберігаючи при цьому чудове глобальне охоплення та задоволеність клієнтів, що дорівнює ВВП Єгипту.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+