
Нещодавнє опитування BRC показало:
- 13% з нас збільшать свої витрати на продукти, пиво, вино та алкогольні напої
- 9% будуть організовувати або відвідувати зустрічі з друзями та сім’єю, щоб подивитися матчі
- 6% куплять новий телевізор або електронний пристрій, щоб не відставати від подій.
За словами Кріса Хамера, директора з політики BRC, «британські роздрібні торговці можуть зробити хет-трик» з продуктами, електронікою та офіційними товарами.
В окремому дослідженні VoucherCode та GlobalData розглядався вплив Євро-2024 на економіку Великої Британії. Дослідження показало, що 35,4 мільйона з нас будуть дивитися турнір з дому, пабів і ресторанів, а 30,7 мільйона дивляться хоча б одну гру за участю збірної Англії.

Source: Euronews.com
За оцінками звіту, Євро-2024 додасть економіку Великої Британії 2,75 мільярда фунтів стерлінгів завдяки збільшенню витрат на продаж їжі та напоїв, електроніки, сувенірів, приготування їжі в саду тощо. Половина з них припаде на їжу та напої, 1,67 млрд фунтів стерлінгів.
З точки зору напоїв, пиво є явним переможцем з 82 мільйонами пінт, які очікується спожити під час турніру. Також популярними будуть винні та шприци Aperol.
Турнір збільшує витрати не лише у Великій Британії, а й в інших європейських країнах. Дослідження GfK x NielsenIQ показало, що цього року у Франції було продано 110 000 додаткових телевізорів через Євро УЄФА та Олімпійські ігри в Парижі 2024 року. Після кваліфікації Туреччини на Євро в країні значно зросли продажі телевізорів на великому екрані.