3 хв. читання

Цифрові медіа в магазині змінюють враження від покупок

Новий звіт від eMarketer and Placer.ai дає уявлення про зростаючу тенденцію в роздрібній торгівлі – зростання цифрових медіа в магазинах. Споживачі все частіше взаємодіють з цифровими медіа безпосередньо в звичайних магазинах. Ця цифрова медіа-можливість у магазині пропонує новий спосіб зв'язку з клієнтами у фізичних магазинах, де все ще відбувається понад 80% роздрібних продажів у США. Хоча у 2024 році цифрові медіа в магазинах становитимуть менше 1% від загальних роздрібних витрат на медіа, очікується, що інвестиції в цю сферу швидко зростатимуть.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Цифрові медіа в магазині змінюють враження від покупок
Джерело: Depositphotos

Цифрові медіа в магазині сприяють підвищенню залученості споживачів

Понад 74% споживачів у США стикалися з цифровими форматами у звичайних магазинах, такими як екрани телевізорів, двері на холодильних вітринах та касові термінали. Молодше покоління, особливо покоління Z, більш схильне взаємодіяти з цими форматами, тоді як бебі-бумери менш знайомі з ними.

Споживачі не просто помічають ці медіа – 61,6% повідомили, що купують товар, який був представлений таким чином у магазині. 66% з них навіть зробили покупку відразу. Цифрові вивіски спонукають споживачів до негайних рішень, тим самим пропонуючи потужний інструмент для роздрібних продавців і брендів.

Збільшення витрат і відвідувань магазинів

Майже 66% споживачів стверджують, що цифрові формати в магазинах впливають на їхні витрати. Багато хто готовий витратити більше або вибирає магазини, виходячи з наявності цих форматів. Покупці з міст особливо позитивно реагують на ці формати, витрачаючи більше і частіше відвідуючи магазини з цифровими вивісками.

Nearly 66% of consumers claim that digital formats in shops influence their spending. Many are willing to spend more or choose shops based on the availability of these formats. Customers from urban areas respond particularly positively to these formats, spending more and visiting shops with digital signage more frequently.

Source: Emarketer

Поколіннєві та демографічні тенденції

Міленіали та покоління X найбільш позитивно реагують на цифрові формати в магазинах, зі значним зростанням витрат та залученості брендів. Бебі-бумери демонструють нижчу залученість, але якщо на них впливають цифрові медіа в магазині, вони, швидше за все, зроблять негайну покупку.

Крім того, клієнти з міст і з більш високими доходами демонструють більшу ймовірність взаємодії і покупки товарів, що просуваються через цифрові медіа в роздрібній торгівлі. Дохід і місце розташування впливають на поведінку споживачів.

In-store digital media boosts retail engagement. 74% of US shoppers interact, driving sales. Discover its impact on modern shopping.

Source: Emarketer

Чи потеплішають цифрові медіа у звичайних магазинах у довгостроковій перспективі?

Очікується, що у 2025 році витрати на роздрібні медіа зростуть на 46,5% і досягнуть 540 мільйонів доларів. Хоча ми все ще перебуваємо на ранніх стадіях, очевидно, що фізичні магазини також стають простором для взаємодії зі ЗМІ.

Цифрові формати стають все більш поширеними в магазинах. Таким чином, бренди мають унікальну можливість впливати на рішення про покупку безпосередньо в точці продажу.

Інтеграція цифрових медіа у звичайних магазинах у ширші омніканальні стратегії стане ключем до привернення уваги споживачів як онлайн, так і офлайн. Цей формат має потенціал для покращення клієнтського досвіду, збільшення доходів і формування майбутнього покупок.

Поділіться статтею
Схожі статті
Новий генератор зображень Aurora від Grok: що це означає для вашої електронної комерції
3 хв. читання

Новий генератор зображень Aurora від Grok: що це означає для вашої електронної комерції

Соціальна мережа X (раніше Twitter) представила в своєму AI-помічнику Grok нову функцію – генератор зображень під назвою Aurora. Для власників бізнесу електронної комерції це ще одна можливість автоматизувати та оптимізувати створення візуального контенту.

Прочитати статтю
Інтернет-магазин швидкої моди Shein зіткнувся з перешкодами IPO
3 хв. читання

Інтернет-магазин швидкої моди Shein зіткнувся з перешкодами IPO

Інтернет-магазин швидкої моди Shein, один з найбільш швидкозростаючих магазинів електронної комерції модного одягу в усьому світі, має проблеми з лістингом на Лондонській фондовій біржі. Британське управління з фінансового регулювання та нагляду (FCA) продовжує процес схвалення IPO, оскільки необхідно більш ретельно вивчити ланцюжок поставок компанії.

Прочитати статтю
Instagram запускає Trial Reels: безпечний простір для експериментів з контентом
4 хв. читання

Instagram запускає Trial Reels: безпечний простір для експериментів з контентом

Instagram запускає пробні ролики, новаторський інструмент, покликаний допомогти творцям перевірити свою роботу з новою аудиторією, перш ніж публікувати її для своїх поточних підписників у безпечному середовищі. Одним із типових страждань творців, які цей творчий інструмент допомагає полегшити, є занепокоєння щодо випуску експериментального матеріалу, який може не сподобатися їхній поточній аудиторії.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+