
TikTok Shop, який вже працює в кількох азіатських країнах, Великій Британії та США, планує подальшу експансію в Європі та Мексиці. Хоча новини про розширення не є офіційними, початкова інформація була поширена South China Morning Post , а інтернет-видання Ecommerce News посилається на інші анонімні джерела. Крім того, TikTok почав запрошувати продавців у Німеччині, Франції, Італії та Іспанії для бета-тестування.
Запуск очікується влітку цього року.
Прагнучи збільшити свої прибутки, це логічний крок для компаній соціальних мереж – створити платформу електронної комерції. Тим самим вони зміцнюють свої позиції в цифровій екосистемі та сприяють зростанню онлайн-торгівлі. Популярність і високий трафік грає на руку TikTok, про що ми вже повідомляли в кількох статтях.
Незважаючи на початкові затримки, спричинені невтішними результатами у Великій Британії, TikTok Shop намагається спробувати щастя в іншому місці. Завдяки новим доповненням платформа тепер працюватиме в 13 країнах. Цього року валова вартість товарів (GMV) має на меті досягти 50 мільярдів доларів.