1. Плани сталого розвитку: цінність усвідомленого споживання
Сучасні клієнти все більше турбуються про вплив на навколишнє середовище. Під час Чорної п’ятниці 2024 року ми побачимо, як бренди, які зосереджені на сталому розвитку, виокремляться. Наприклад, бренд Patagonia 8 років тому вступив у боротьбу з агресивними знижками. Натомість вона зосередилася на повторному використанні та ініціативах та освіті у сфері сталого розвитку, успішно диференціювавшись та налагодивши зв’язок зі свідомою аудиторією.
2. Спеціальні пропозиції та швидкі акції
Завдяки FOMO (Fear Of Missing Out), швидкі пропозиції та ексклюзивні акціїв останні години Чорної п’ятниці значно підвищують конверсію. Переконайтеся, що у 2024 році ви запланували обмежені за часом пропозиції, які надихають на швидкі покупки. Орієнтуйтеся на клієнтів, які вже відвідували ваш магазин, і пропонуйте їм привабливі пропозиції безпосередньо, перш ніж вони пропустять шанс.
3. Покращена омніканальність
Омніканальність , як і раніше, є життєво важливою, і бездоганний досвід покупок між онлайн- і фізичними магазинами буде більш необхідним під час Чорної п’ятниці 2024 року, ніж будь-коли. Клієнти бажають вибору на кшталт «натисни та зібери»; Вони хочуть мати можливість робити покупки в Інтернеті та збиратися в магазині, насолоджуватися спеціальними спеціальними пропозиціями як в Інтернеті, так і в реальних місцях. Правильно впроваджений омніканальний підхід підвищує можливості конверсії та покращує клієнтський досвід.
4. Ретаргетинг і розширена персоналізація
Зараз споживачі мають зовсім інші очікування щодо кастомізації. Просунутий ремаркетинг та сегментація аудиторії стануть більш використовуваними під час Чорної п’ятниці 2024 року, щоб збільшити конверсію. На продажі можна значною мірою впливати за допомогою налаштування акцій, пропозицій та пропозицій товарів на основі даних про поведінку користувачів. Персоналізація також значною мірою залежить від технологій email-маркетингу, які підвищують кількість відкриттів і кліків, коли пропозиції задовольняються певним уподобанням.
5. Зростання «чорного тижня» та ранніх акцій
Поширення Чорної п’ятниці на те, що зараз відоме як «Чорний тиждень» або навіть «Чорний місяць», явно вказує на 2024 рік. Все більше і більше магазинів починають свої акції раніше офіційного дня , щоб залучити покупців якомога раніше. Ця стратегія дозволяє магазинам знизити піки попиту та забезпечити більш приємні умови для покупок для своїх клієнтів.
Ці тенденції – лише верхівка айсберга. Якщо ви хочете вивести свою електронну комерцію на новий рівень і забезпечити успішне проведення Чорної п’ятниці, слідкуйте 👇 за оновленнями.