4 хв. читання

Чому варто інвестувати у відеоконтент у LinkedIn?

Якщо ви ще не почали використовувати відео в LinkedIn, можливо, зараз саме час. Минулого року кількість глядачів відео на платформі зросла на 36% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Крім того, відеопости генерують у 1,4 раза вищу залученість порівняно з іншими форматами. Скористайтеся цією можливістю та використовуйте нову інформацію безпосередньо з LinkedIn.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Чому варто інвестувати у відеоконтент у LinkedIn?
Джерело: Depositphotos

LinkedIn тестує новий вертикальний формат відео у своїй основній стрічці, який відображає відео в імерсивній стрічці та заохочує до звичного перегляду. Хоча безпосередньо в цій стрічці немає можливості опублікувати, там можуть з’являтися якісні та релевантні відео.

Ще одним нещодавнім доповненням є відеотренди, які дозволяють користувачам реагувати власними відео на актуальні теми у своїй галузі.

Чому відео в LinkedIn таке ефективне?

  • Вища залученість: Відеопублікації в LinkedIn досягають до 5 разів більше взаємодій, ніж текстові публікації.
  • Можливість спільного використання: Користувачі в 20 разів частіше діляться відеоконтентом LinkedIn, що збільшує органічне охоплення.
  • Довіра: 62% покупців B2B довіряють відеоконтенту в LinkedIn, що впливає на прийняття ними рішень.

Відео в LinkedIn працюють, але тільки тоді, коли ви адаптуєте їх до того, що воліє і платформа, і аудиторія. Перш за все, зосередьтеся на коротких форматах – відео тривалістю менше 15 секунд мають більше шансів привернути та утримати увагу аудиторії, що в кінцевому підсумку призводить до більш високої залученості. LinkedIn також підтримує роботу з актуальними темами за допомогою відеотрендів, де ви можете легко відповісти на соціальні або галузеві дискусії та надати власну експертну точку зору.

Не забувайте і про технічні аспекти. Дотримання рекомендованих характеристик, таких як роздільна здатність, співвідношення сторін і довжина відео, допомагає максимізувати видимість і забезпечує плавне відображення на різних пристроях. І, мабуть, найголовніше – будьте справжніми. Покажіть, хто стоїть за вашим брендом, зазирніть за лаштунки, говоріть природно та особисто. Цей тип контенту зміцнює довіру та підтримує довгострокові відносини з вашою аудиторією.

Технічні характеристики відео в LinkedIn

  • Тривалість відео: від 3 секунд до 10 хвилин
  • Розмір файлу: від 75 КБ до 5 ГБ
  • Роздільна здатність: від 256×144 до 4096×2304
  • Співвідношення сторін: від 1:2,4 до 2,4:1
  • Частота кадрів: 10–60 кадрів/с
  • Бітрейт: від 192 Кбіт/с до 30 Мбіт/с

LinkedIn також опублікував рекомендації щодо «безпечних зон», щоб гарантувати, що важливі частини відео не закриваються інтерфейсом користувача (наприклад, кнопками).

video linkedin

Source: LinkedIn

LinkedIn також запустив новий веб-сайт із порадами щодо публікації та випустив вичерпний огляд характеристик відео.

Настав час перевірити силу відео в LinkedIn. Демонструйте продукти, діліться експертним контентом або створюйте свій бренд. Важливо, щоб відео враховували як технічні параметри, так і вподобання користувачів на платформі.

Поділіться статтею
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Схожі статті
Регіональна конференція з електронної комерції в Скоп’є продемонструвала майбутнє цифрової економіки
3 хв. читання

Регіональна конференція з електронної комерції в Скоп’є продемонструвала майбутнє цифрової економіки

В атмосфері, наповненій енергією, натхненням та новими ідеями, цьогорічна 8-ма регіональна конференція з електронної комерції вкотре продемонструвала, чому це найочікуваніша подія для цифрової спільноти в регіоні. 4 листопада Національна опера та балет були переповнені менеджерами, маркетологами, підприємцями, представниками організацій та лідерами, які прийшли «прискорити» майбутнє під гаслом «Пристебни майбутнє».

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Оптимізація для алгоритмів? Соціальне слухання – це те, що дійсно важливо
6 хв. читання

Оптимізація для алгоритмів? Соціальне слухання – це те, що дійсно важливо

Бренди роками оптимізують контент для пошукових систем. Однак сьогодні змінюється сам спосіб, яким люди шукають інформацію, а разом з ним і те, як вони приймають рішення. Замість коротких запитань вони запитують про конкретні речі, які для них важливі. Те, що колись було кумедно, тепер є стандартом, до якого ми повинні адаптуватися в онлайн-бізнесі.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Чому M&S обрали TikTok Shop та Zalando для зростання
3 хв. читання

Чому M&S обрали TikTok Shop та Zalando для зростання

Британський гігант роздрібної торгівлі Marks & Spencer суттєво змінює стратегію онлайн-продажів. Згідно зі звітом ChannelX, компанія підписала угоду з Zalando про управління всією логістикою в континентальній Європі та одночасно входить у TikTok Shop, де один косметичний продукт продається щосекунди у Великій Британії.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU