
Наскільки просунутим є фактичне впровадження штучного інтелекту в онлайн-роздрібній торгівлі?
Дослідження Uptain вперше показує, наскільки інтернет-магазини використовують штучний інтелект. Результати показують, наскільки потенціал залишається невикористаним.
Більшість вже протестувала ШІ
Більшість опитаних операторів інтернет-магазинів (71%) хоча б раз використовували штучний інтелект для свого інтернет-магазину. Це число показує, що прийняття та обізнаність про штучний інтелект у галузі є відносно високим. Однак понад чверть (29%) ніколи не використовували штучний інтелект. Незважаючи на заголовки про штучний інтелект, що тривають, багато операторів інтернет-магазинів досі не скористалися цією технологією.

Source: Uptain
Штучний інтелект в електронній комерції: поки що не є невід’ємною частиною повсякденного бізнесу
Більшість операторів інтернет-магазинів (55%) використовують ШІ щотижня або навіть частіше. Однак лише 12% використовують цю технологію щодня, і лише 8% застосовують її кілька разів на день. Хоча штучний інтелект зайняв місце в багатьох інтернет-магазинах, він ще не повністю інтегрований у повсякденну діяльність. Крім того, 45% інтернет-магазинів повідомляють, що використовують штучний інтелект рідше одного разу на тиждень.

Source: Uptain
Потенціал штучного інтелекту залишається невикористаним у багатьох сферах
Для цього дослідження оператори інтернет-магазинів повідомили, в яких сферах вони вже використовують ШІ. Найбільш часто згадуваною сферою було створення контенту, за яким слідував маркетинг . Незважаючи на ці застосування, використання ШІ в багатьох інших перспективних областях залишається рідкісним.
Вже існує безліч перспективних інструментів штучного інтелекту для аналізу даних, прогнозування, ціноутворення, запобігання шахрайству та рекомендацій щодо продуктів. Тим не менш, менше половини (41%) інтернет-магазинів покладаються на штучний інтелект у цих сферах.
Висновок
Це дослідження виявляє значний розрив між обізнаністю про штучний інтелект та глибокою інтеграцією в операції електронної комерції. У той час як більшість інтернет-магазинів експериментували зі штучним інтелектом, в першу чергу для створення контенту та маркетингу, ця технологія ще не стала важливою для повсякденних бізнес-операцій. Це є як викликом, так і можливістю для галузі.
У міру того, як інструменти штучного інтелекту стають доступнішими та демонструють чіткішу рентабельність інвестицій, ми можемо очікувати, що впровадження прискориться за межами базових програм. Далекоглядні компанії електронної комерції повинні вийти за рамки генерації контенту, щоб дослідити потенціал штучного інтелекту для аналізу даних, персоналізації та операційної ефективності.
Ті, хто успішно інтегрує штучний інтелект у кілька бізнес-функцій, ймовірно, отримають значні конкурентні переваги в найближчі роки, оскільки технологія переходить від експериментальної до необхідної.