5 хв. читання

Штучний інтелект в електронній комерції: інтернет-магазини не помічають цінного потенціалу

Наразі жодна технологія не впливає на світ бізнесу так глибоко, як штучний інтелект. Постійно з'являються нові інструменти, і все більше компаній інтегрують їх у свої процеси. Штучний інтелект також викликає фурор в електронній комерції — від створення контенту та рекомендацій щодо продуктів до покращення підтримки клієнтів та запобігання шахрайству. Інструменти на основі штучного інтелекту оптимізують існуючі робочі процеси та відкривають абсолютно нові можливості.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Штучний інтелект в електронній комерції: інтернет-магазини не помічають цінного потенціалу
Джерело: Depositphotos

Наскільки просунутим є фактичне впровадження штучного інтелекту в онлайн-роздрібній торгівлі?

Дослідження Uptain вперше показує, наскільки інтернет-магазини використовують штучний інтелект. Результати показують, наскільки потенціал залишається невикористаним.

Більшість вже протестувала ШІ

Більшість опитаних операторів інтернет-магазинів (71%) хоча б раз використовували штучний інтелект для свого інтернет-магазину. Це число показує, що прийняття та обізнаність про штучний інтелект у галузі є відносно високим. Однак понад чверть (29%) ніколи не використовували штучний інтелект. Незважаючи на заголовки про штучний інтелект, що тривають, багато операторів інтернет-магазинів досі не скористалися цією технологією.

Ai in e-commerce

Source: Uptain

Штучний інтелект в електронній комерції: поки що не є невід’ємною частиною повсякденного бізнесу

Більшість операторів інтернет-магазинів (55%) використовують ШІ щотижня або навіть частіше. Однак лише 12% використовують цю технологію щодня, і лише 8% застосовують її кілька разів на день. Хоча штучний інтелект зайняв місце в багатьох інтернет-магазинах, він ще не повністю інтегрований у повсякденну діяльність. Крім того, 45% інтернет-магазинів повідомляють, що використовують штучний інтелект рідше одного разу на тиждень.

Source: Uptain

Потенціал штучного інтелекту залишається невикористаним у багатьох сферах

Для цього дослідження оператори інтернет-магазинів повідомили, в яких сферах вони вже використовують ШІ. Найбільш часто згадуваною сферою було створення контенту, за яким слідував маркетинг . Незважаючи на ці застосування, використання ШІ в багатьох інших перспективних областях залишається рідкісним.

Вже існує безліч перспективних інструментів штучного інтелекту для аналізу даних, прогнозування, ціноутворення, запобігання шахрайству та рекомендацій щодо продуктів. Тим не менш, менше половини (41%) інтернет-магазинів покладаються на штучний інтелект у цих сферах.

Висновок

Це дослідження виявляє значний розрив між обізнаністю про штучний інтелект та глибокою інтеграцією в операції електронної комерції. У той час як більшість інтернет-магазинів експериментували зі штучним інтелектом, в першу чергу для створення контенту та маркетингу, ця технологія ще не стала важливою для повсякденних бізнес-операцій. Це є як викликом, так і можливістю для галузі.

У міру того, як інструменти штучного інтелекту стають доступнішими та демонструють чіткішу рентабельність інвестицій, ми можемо очікувати, що впровадження прискориться за межами базових програм. Далекоглядні компанії електронної комерції повинні вийти за рамки генерації контенту, щоб дослідити потенціал штучного інтелекту для аналізу даних, персоналізації та операційної ефективності.

Ті, хто успішно інтегрує штучний інтелект у кілька бізнес-функцій, ймовірно, отримають значні конкурентні переваги в найближчі роки, оскільки технологія переходить від експериментальної до необхідної.

Поділіться статтею
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Схожі статті
7 000+ маркетологів прямують до Будапешта – і ось чому
4 хв. читання

7 000+ маркетологів прямують до Будапешта – і ось чому

Affiliate World Europe приїде до Будапешта 4-5 вересня 2025 року в Будапештському конгресно-виставковому центрі Hungexpo. Ця головна конференція з партнерського маркетингу об’єднує найкращих маркетологів, рекламодавців і технологічних новаторів галузі на два дні нетворкінгу, навчання та зростання бізнесу.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Оцінка можливостей штучного інтелекту від Meta тепер доступна для всіх рекламних облікових записів
3 хв. читання

Оцінка можливостей штучного інтелекту від Meta тепер доступна для всіх рекламних облікових записів

Meta завершила глобальне розгортання своєї функції Opportunity Score у всіх рекламних облікових записах після початкових етапів тестування, які розпочалися на початку цього року. Інструмент оптимізації на основі штучного інтелекту має на меті допомогти рекламодавцям покращити ефективність кампанії за допомогою систематичних рекомендацій.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Instagram додає щотижневі підсумки та сповіщення про досягнення для творців
4 хв. читання

Instagram додає щотижневі підсумки та сповіщення про досягнення для творців

Вчора Instagram випустив дві функції, орієнтовані на творців , призначені для підвищення залученості користувачів і забезпечення кращої видимості продуктивності для творців контенту на платформі.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+