У період з 23 лютого по 5 квітня цього року опитування, в якому взяли участь 2 508 топ-менеджерів глобальних компаній з доходом від $10 млн, виявило несподівані висновки про застосування та переваги технології штучного інтелекту .
Згідно з висновками:
- 74% цих ранніх користувачів заявили, що повернули свої інвестиції протягом року
- 86% повідомили, що їхній дохід покращився щонайменше на 6%
- 61% респондентів використовують генеративний ШІ принаймні для однієї функції
Ці дані демонструють, наскільки стратегічно диференціюючим може бути штучний інтелект у сучасному конкурентному корпоративному кліматі. Штучний інтелект виявився надзвичайно корисним у сфері маркетингу електронної комерції.
Згідно з висновками, організації повідомляли про прямих потенційних клієнтів і придбання в результаті технологій штучного інтелекту. Ця тенденція особливо проявилася в секторі фінансових послуг, де 82% респондентів заявили, що лідогенерація на основі штучного інтелекту є ключовим фактором зростання.
«Генеративний штучний інтелект – це не просто технологічний розвиток; Це стратегічна диференціація. Наше дослідження демонструє, що ранні користувачі штучного інтелекту отримують значні переваги, починаючи від збільшення обсягів виробництва до покращення обслуговування клієнтів і закінчуючи вищим доходом», – сказав Олівер Парк, віце-президент Google Cloud.
Згідно з опитуванням Google Cloud, штучний інтелект, включаючи його застосування в маркетингу електронної комерції, став основним елементом, що сприяє корпоративному зростанню та вдосконаленню виробництва. Компанії, які інвестують у штучний інтелект та ефективно інтегрують його у свою діяльність, швидше за все, отримають конкурентну перевагу в цифровому світі, що постійно змінюється, у міру вдосконалення технологій.
Успіх залежить від балансу між технічним впровадженням і розширенням прав і можливостей співробітників і навчанням, щоб повний потенціал штучного інтелекту був реалізований у всіх сферах бізнесу, включаючи маркетингові стратегії електронної комерції.