Простота веб-дизайну стала можливою завдяки каркасам
З точки зору веб-дизайну, вайрфреймінг перетворює все. Хоча цим методом іноді нехтують, він заощадить вам час, гроші та майбутні проблеми. Давайте розглянемо причини, чому каркас настільки важливий і як він може допомогти вашому проекту.
Уявіть, що ви будуєте будинок. Ви ж не почнете з вибору штор або кольорів фарб, чи не так? Ви почнете з креслення. Це саме те, що робить вайрфреймінг для веб-дизайну. Це план, який закладає основу для всього іншого.
Той факт, що каркас настільки адаптивний , є однією з його найкращих особливостей. Потрібно перемістити кнопку? Змінити розмір текстового поля? Без проблем. Вносити модифікації на цьому рівні набагато простіше, ніж коли ви впритул займаєтеся конкретними конструкціями. Ця адаптивність дозволяє швидко повторювати та вдосконалювати макет залежно від тестування користувачами або коментарів клієнтів.
Що стосується користувацького тестування, то вайрфрейми підходять досить непогано. Перш ніж докладати зусиль до візуального дизайну, ви можете створити простий прототип і багато чому навчитися у реальних користувачів. Цей ранній відгук може стати золотою жилою, допомагаючи вам виявити та вирішити проблеми зі зручністю використання, перш ніж вони стануть дорогими проблемами.
Коли починати з переосмислення?
Тепер ви можете задатися питанням, коли починати вайрфреймінг в UX Design. Відповідь: рано! Зазвичай це один із початкових етапів у процесі дизайну, він відбувається безпосередньо відповідно до цілей вашого проекту та вимог користувачів. Початок використання каркасів може допомогти вам забезпечити успіх з самого початку.
Існує кілька доступних інструментів для створення каркасів. Ви можете використовувати Visio від Microsoft для цифрових каркасів або піти в олдскульний режим з ручкою та папером. Якщо ви плануєте тестування користувачами, розгляньте можливість використання таких інструментів, як Axure RP або Omnigraffle (для користувачів Mac) для створення інтерактивних HTML-каркасів.
Звичайно, каркас має переваги та недоліки, як і інший інструмент. Позитивним моментом є те, що це чудовий спосіб змусити всіх бути на одній хвилі на ранніх етапах проекту. Перш ніж почнеться будь-яка важка робота, дизайнери, розробники та клієнти можуть вивчити та розповісти про макет. Таке вирівнювання допомагає уникнути повзучості обсягу і в подальшому непорозумінь.
Однак каркаси не ідеальні. Деяким клієнтам може бути складно уявити собі готовий результат. Важливо донести, що вайрфрейми — це структура, а не стиль. Ще одна потенційна гикавка – це примірка контенту. Іноді фактичний контент може не вписуватися в макет каркаса, що вимагає певної суперечки між дизайнерами та копірайтерами.
Незважаючи на ці проблеми, каркас має набагато більше переваг, ніж недоліків. Ранній час, витрачений на вайрфрейми, допоможе вам налаштуватися на більш безперебійний процес дизайну, задоволених клієнтів і, нарешті, на кращий кінцевий результат. Тому наступного разу, коли ви почнете веб-проект, пам’ятайте: почніть з креслення. Ваше майбутнє «я» скаже вам спасибі.