5 хв. читання

Що таке вайрфреймінг в UX-дизайні?

В UX-дизайні вайрфреймінг — це процес створення базового представлення веб-сайту або програми, що показує, як він працює та структурований, позбавлений будь-якої конкретної функції дизайну. Дизайнери та інші ключові гравці можуть використовувати його як попередній проект, щоб зрозуміти, як буде виглядати план, як будуть пересуватися користувачі і куди потрапить контент до початку будівництва. Не витрачаючи багато грошей, каркаси допомагають користувачам чітко визначити функції та доступ, надавати зворотний зв'язок і вносити корективи без урахування вартості. Це можуть бути комп'ютерні проекти або чорнові ескізи, що дозволяють командам швидко вносити зміни, гарантуючи, що кінцевий продукт задовольняє бажання споживачів і корпоративні цілі.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Що таке вайрфреймінг в UX-дизайні?
Джерело: Depositphotos

Простота веб-дизайну стала можливою завдяки каркасам

З точки зору веб-дизайну, вайрфреймінг перетворює все. Хоча цим методом іноді нехтують, він заощадить вам час, гроші та майбутні проблеми. Давайте розглянемо причини, чому каркас настільки важливий і як він може допомогти вашому проекту.

Уявіть, що ви будуєте будинок. Ви ж не почнете з вибору штор або кольорів фарб, чи не так? Ви почнете з креслення. Це саме те, що робить вайрфреймінг для веб-дизайну. Це план, який закладає основу для всього іншого.

Той факт, що каркас настільки адаптивний , є однією з його найкращих особливостей. Потрібно перемістити кнопку? Змінити розмір текстового поля? Без проблем. Вносити модифікації на цьому рівні набагато простіше, ніж коли ви впритул займаєтеся конкретними конструкціями. Ця адаптивність дозволяє швидко повторювати та вдосконалювати макет залежно від тестування користувачами або коментарів клієнтів.

Що стосується користувацького тестування, то вайрфрейми підходять досить непогано. Перш ніж докладати зусиль до візуального дизайну, ви можете створити простий прототип і багато чому навчитися у реальних користувачів. Цей ранній відгук може стати золотою жилою, допомагаючи вам виявити та вирішити проблеми зі зручністю використання, перш ніж вони стануть дорогими проблемами.

What is wireframing

Source: Medium.com

Коли починати з переосмислення?

Тепер ви можете задатися питанням, коли починати вайрфреймінг в UX Design. Відповідь: рано! Зазвичай це один із початкових етапів у процесі дизайну, він відбувається безпосередньо відповідно до цілей вашого проекту та вимог користувачів. Початок використання каркасів може допомогти вам забезпечити успіх з самого початку.

Існує кілька доступних інструментів для створення каркасів. Ви можете використовувати Visio від Microsoft для цифрових каркасів або піти в олдскульний режим з ручкою та папером. Якщо ви плануєте тестування користувачами, розгляньте можливість використання таких інструментів, як Axure RP або Omnigraffle (для користувачів Mac) для створення інтерактивних HTML-каркасів.

Звичайно, каркас має переваги та недоліки, як і інший інструмент. Позитивним моментом є те, що це чудовий спосіб змусити всіх бути на одній хвилі на ранніх етапах проекту. Перш ніж почнеться будь-яка важка робота, дизайнери, розробники та клієнти можуть вивчити та розповісти про макет. Таке вирівнювання допомагає уникнути повзучості обсягу і в подальшому непорозумінь.

Однак каркаси не ідеальні. Деяким клієнтам може бути складно уявити собі готовий результат. Важливо донести, що вайрфрейми — це структура, а не стиль. Ще одна потенційна гикавка – це примірка контенту. Іноді фактичний контент може не вписуватися в макет каркаса, що вимагає певної суперечки між дизайнерами та копірайтерами.

Незважаючи на ці проблеми, каркас має набагато більше переваг, ніж недоліків. Ранній час, витрачений на вайрфрейми, допоможе вам налаштуватися на більш безперебійний процес дизайну, задоволених клієнтів і, нарешті, на кращий кінцевий результат. Тому наступного разу, коли ви почнете веб-проект, пам’ятайте: почніть з креслення. Ваше майбутнє «я» скаже вам спасибі.

Поділіться статтею
Схожі статті
Тепер маркетологи створюють рекламні кампанії за години, а не тижні
6 хв. читання

Тепер маркетологи створюють рекламні кампанії за години, а не тижні

Маркетологам більше не потрібні тижні для створення рекламних кампаній. Нова система, що поєднує інструменти штучного інтелекту, може створювати якісні креативи за години, а не тижні. Маркетолог Ліана Акопян протестувала методологію на кампаніях для Dior з чудовими результатами. Традиційне створення реклами порушено. Поки команди витрачають час на нескінченні цикли доопрацювання та затвердження, конкуренти вже тестують свої […]

Liana Hakobyan Liana Hakobyan
Marketing Strategy Lead | TEDxSpeaker | Microsoft Startup Finalist, Iris.ai
Як інновації UX сприяють підвищенню коефіцієнта конверсії
10 хв. читання

Як інновації UX сприяють підвищенню коефіцієнта конверсії

Сучасний ринок електронної комерції вимагає більше, ніж просто генерації трафіку, оскільки конкуренція надзвичайно висока. Ваш веб-сайт повинен перетворювати відвідувачів на клієнтів. На цьому етапі можливості оптимізації коефіцієнта конверсії (CRO) і взаємодії з користувачем (UX) об’єднуються. Комбінація стратегій CRO UX створює ідеальне поєднання, яке перетворює базові інтернет-магазини на успішні торгові автомати. Інтернет-магазини зазвичай ігнорують важливі елементи […]

Borislav Kolibarov Borislav Kolibarov
Co-Founder | Managing Partner, MarmaLAB | E-Commerce Agency
Розуміння графічного інтерфейсу в електронній комерції
5 хв. читання

Розуміння графічного інтерфейсу в електронній комерції

Добре продумані графічні інтерфейси користувача (GUI), які служать мостом між користувачами та досвідом онлайн-покупок, є наріжним каменем успішних платформ електронної комерції. Завдяки продуманим візуальним та інтерактивним елементам він робить навігацію простою, а транзакції безпроблемними. Сильний графічний інтерфейс не тільки підвищує залученість користувачів, але й підвищує коефіцієнт конверсії, створюючи інтуїтивно зрозуміле середовище для покупок, яке зміцнює […]