
Якість, послідовність і близькість виявляються наріжними каменями побудови лояльності. Вони навіть переважують такі привабливі аспекти, як знижки та вигідні пропозиції. Довіра до електронної комерції перевершує все інше.

Source: Intuit
Якщо ви вирішили дарувати подарунки клієнтам, то неодмінно знадобиться
Люди схильні віддавати те, що отримали від інших. Вони, природно, позитивно реагують на подарунок, навіть якщо не просили про це. Відносини між покупцем і брендом залишаються міцними, якщо споживач відчуває, що відбувається обмін цінностями – що він отримує щось назад в обмін на свою лояльну поведінку.
31% споживачів вважають, що брендам важливо винагороджувати їх спеціальними пропозиціями та знижками. 64% людей у віці 18-34 років очікують, що бренди винагородять їх спеціальними пропозиціями та знижками (порівняно з 53% загалом).
Довіра – це не порожній звук
Ідентичність у брендингу важлива, оскільки вона відображає, як бренд ідентифікує себе з клієнтом. Споживачі віддають перевагу брендам, які відображають їхні цінності, що допомагає їм уникнути дискомфорту від відчуття конфлікту між цими цінностями. Все частіше люди вибирають бренди, які відчувають себе відображенням себе.
35% споживачів кажуть, що для брендів важливо змушувати їх почуватися добре. 23% людей у віці 18-24 років кажуть, що для брендів важливо відображати їхні особисті цінності (порівняно з 18% загалом).
Комплексне опитування включало дані зі США, Канади, Австралії та Великої Британії.