Завдяки програмному забезпеченню та алгоритмам програмна реклама дає змогу автоматично купувати та продавати цифрову рекламу. Програмна реклама не передбачає, що рекламодавці та видавці домовляються один з одним вручну. Замість цього він використовує технології для негайного розміщення реклами перед потрібними людьми в режимі реального часу. Під час цього процесу збираються дані та використовується розширене відстеження, щоб показувати рекламу ефективніше й точніше залежно від того, що подобається користувачам і як вони діють.
Безпека – головна тема
Безпека бренду зараз є найважливішою річчю для 60% маркетологів та агентств. Нещодавні новини, які показали, що мільйони доларів були втрачені через невдале розміщення реклами, ще більше посилили це занепокоєння. Реклама часто порушувала правила безпеки бренду, з’являючись поруч із контентом, який міг бути образливим або расистським.
Компаніям важливо переконатися, що їхні оголошення відображаються в безпечному та надійному місці. Для того, щоб клієнти довіряли вам і вашому бренду чесно, це обов’язкова умова.
Незважаючи на те, що Google вирішив відкласти позбавлення від сторонніх файлів cookie, вони, швидше за все, продовжуватимуть відігравати меншу роль у програматик-рекламі. Згідно зі звітом WARC, лише 25% рекламодавців вважають, що вони готові до цих змін, головним чином, коли йдеться про таргетинг, доступ до даних та сегментацію клієнтів. 76% респондентів вже роблять кроки в цьому напрямку, щоб залишатися конкурентоспроможними, ставлячи конфіденційність на перше місце. Компаніям електронної комерції необхідно прискорити впровадження стратегій роботи з власними даними.
Шахрайство та марна трата бюджету
Рекламне шахрайство все ще залишається великою проблемою. Чверть із 67 мільярдів фунтів стерлінгів, витрачених на рекламу у відкритому Інтернеті, витрачається на перегляди, які є фальшивими або не дуже хорошими. Жорсткіший контроль і більша відкритість у ланцюжку поставок ЗМІ можуть допомогти рекламодавцям розумніше витрачати свої гроші та отримувати кращу віддачу від своїх інвестицій.
Незважаючи на те, що «сталий розвиток» зараз є популярним словом, більшість компаній, які використовують програмну рекламу, заявили, що зниження викидів вуглецю не є для них головним пріоритетом. Незважаючи на те, що цей сектор випустив понад 215 000 метричних тонн вуглекислого газу лише за один місяць у п’яти великих економіках, це все ще так. Лише 31% підприємств почали відстежувати та скорочувати забруднення.
Клієнти все більше турбуються про навколишнє середовище, тому підприємствам електронної комерції варто задуматися про те, як їхній вибір реклами впливає на нього.
Переказ коштів на закриті платформи
У дослідженні також йдеться про тривожну тенденцію: менше грошей вкладається у відкритий Інтернет, тому що більше рекламодавців люблять закриті платформи, такі як Amazon, Google і Meta. WARC вважає, що до 2024 року більше половини всіх рекламних доларів буде витрачено лише на п’ять сайтів.
76% компаній зараз витрачають 40% або менше своїх витрат на рекламу у відкритому Інтернеті. Компаніям слід ретельно подумати про те, чи варто вкладати більше грошей у закриті платформи на кшталт Google або Facebook, чи краще розглянути варіанти реклами у відкритій мережі, яку можуть переглядати всі.
Електронна комерція має справу з реальними проблемами, такими як зниження адресності, занепокоєння щодо безпеки бренду та шахрайство. Власники бізнесу можуть покращити свої рекламні плани та отримати кращі результати вже наступного року, стежачи за змінами та адаптуючись до трендів.