6 хв. читання

Як автоматизація та штучний інтелект змінять обслуговування клієнтів

Дослідження Zendesk показує, що клієнтський досвід скоро сильно зміниться. Керівники вважають, що в найближчі три роки клієнтський досвід повністю зміниться завдяки автоматизації та штучному інтелекту. Насправді, 80% з них вважають, що стандартного CX більше не буде.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Як автоматизація та штучний інтелект змінять обслуговування клієнтів
Джерело: Depositphotos

Згідно зі звітом Zendesk «Майбутнє CX на основі штучного інтелекту», обслуговування клієнтів, швидше за все, стане стрункішим, швидшим і якіснішим. Автоматизація та штучний інтелект будуть дуже важливими для оптимізації процесів, перетворення ситуацій на більш особисті та роботи з більшою кількістю взаємодій з клієнтами. Оскільки штучний інтелект оптимізує процеси та гарантує першокласний сервіс, ця зміна, ймовірно, призведе до зменшення команд по роботі з клієнтами. Фактично 64% галузевих експертів очікують їх скорочення. У дослідженні взяли участь 1300 керівників по роботі з клієнтами з США, Австралії, Бразилії, Індії, Мексики, Сінгапуру, Іспанії та Великобританії для заповнення анкети.

Передбачається, що штучний інтелект має бути в центрі кожного контакту з клієнтом.  Він також стежитиме за тим, наскільки добре працівники та працівники штучного інтелекту виконують свою роботу, щоб переконатися, що клієнти отримують чудовий сервіс. Керівники вважають, що штучний інтелект оброблятиме 80% контактів. Це звільнить агентів-людей для роботи над складнішими завданнями, тоді як автоматизація та штучний інтелект використовують дані для налаштування та покращення клієнтського досвіду.

Як змінився клієнтський досвід

Експерти прогнозують, що взаємодія з клієнтами зросте в п’ять разів, а лідери впевнено стверджують, що ШІ підтримуватиме високу якість обслуговування. Ця зміна зробить все більш гладким, допоможе людям робити кращий вибір і зробить ринок більш конкурентоспроможним. Коли штучний інтелект візьме на себе рутинні завдання, команди зможуть працювати ефективніше та знижувати витрати. Це дозволить бізнесу розвиватися навіть за умови зростання кількості клієнтів, з якими вони мають справу.

Source: Depositphotos

Адміністратори беруть на себе більше стратегічних завдань

Як ключові охоронці бізнес-процесів, адміністратори стикаються з великими змінами. Вони все більше і більше залежатимуть від других пілотів зі штучним інтелектом та розумних інструментів для обробки автоматизованих контактів та вдосконалення на основі штучного інтелекту. У рамках своїх повсякденних завдань менеджери перевірятимуть якість взаємодії з агентами в режимі реального часу, покращуватимуть автоматизацію, прогнозуватимуть потреби в персоналі та застосовуватимуть робочі процеси, запропоновані штучним інтелектом.

Щоб підвищити продуктивність команди, вони повинні навчитися використовувати інструменти «No/Low Code» для автоматизації, робити вибір на основі даних і переконатися, що люди та штучний інтелект розподіляють роботу, щоб клієнти були задоволені. Ця зміна надасть керівникам інструменти, необхідні для досягнення стратегічного прогресу та забезпечення безперебійної роботи процесів.

Штучний інтелект матиме великий вплив на команди по роботі з клієнтами, змінюючи роботу агентів, адміністраторів і менеджерів, збільшуючи навантаження на спеціалізовані навички. Люди, які працюють у сфері обслуговування клієнтів, отримають більш професійні завдання:

  • Вони дізнаються більше про технологічні навички та вдосконалять використання штучного інтелекту
  • М’які навички стануть кращими, а в єдиній обстановці робота буде виконуватися швидше
  • Вони вивчатимуть більш спеціалізовані речі, які є глибшими

Представники служби підтримки клієнтів повинні вміти використовувати інструменти штучного інтелекту, вирішувати складні проблеми та продовжувати навчання, щоб забезпечити кращий досвід для клієнтів і підвищити продуктивність і якість обслуговування.

Лідери наполягають на інтеграції штучного інтелекту

Лідери клієнтського досвіду дізнаються багато нового про те, які ідеї дійсно працюють на клієнтів. Вони використовуватимуть штучний інтелект і дані в режимі реального часу, щоб покращити взаємодію з клієнтами, і працюватимуть разом у командах, щоб забезпечити безпеку клієнтів. Інсайти від штучного інтелекту допоможуть їм швидко придумувати нові ідеї.

Вони стратегічно використовуватимуть штучний інтелект, робитимуть кращий вибір і зможуть вести свої команди у світі, де технології завжди змінюються, а звички клієнтів змінюються. Оскільки світ бізнесу змінюється, важливо йти в ногу зі швидким прогресом у технології штучного інтелекту. Щоб досягти успіху в довгостроковій перспективі, вам потрібно бути гнучким і готовим до змін у тому, як клієнти сприймають вас у майбутньому.

Поділіться статтею
Схожі статті
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
4 хв. читання

ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння

Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]

Прочитати статтю
Нові інструменти на YouTube для захисту авторів і брендів
4 хв. читання

Нові інструменти на YouTube для захисту авторів і брендів

Нові інструменти на YouTube революціонізують захист контенту. Захист платформи від діпфейків посилюється, оскільки YouTube впроваджує інноваційні функції для захисту творців і брендів. Ці нові інструменти на YouTube попереджатимуть користувачів про контент, створений штучним інтелектом, який намагається використати їхні оригінальні творіння. Ця розробка відкриває нові можливості для захисту бренду та покращення контенту, знаменуючи собою значний крок […]

Прочитати статтю
Штучний інтелект стимулює підприємства: 74% бачать рентабельність інвестицій у перший рік
3 хв. читання

Штучний інтелект стимулює підприємства: 74% бачать рентабельність інвестицій у перший рік

Нещодавнє дослідження Google Cloud та National Research Group демонструє значний вплив генеративного штучного інтелекту в різних сферах, включаючи маркетинг електронної комерції.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+