5 хв. читання

Як ви встановлюєте реалістичні маркетингові очікування?

Чого можна очікувати від роботи зі стратегом або агентством? У маркетингових колах ми часто стикаємося з нереалістичними уявленнями про ефективність кампанії, ефективність та бюджети. Діджитал сам по собі змінюється неймовірно швидко. Те, що було гарячим кілька місяців тому, сьогодні може бути зовсім іншим. Так само ціна медіапростору (платні кампанії в соціальних мережах, Google тощо) тихо зростає на десятки відсотків у річному обчисленні. Це пов'язано з постійним припливом нових рекламодавців в мережі, а також зростаючим попитом на креатив з боку потенційних клієнтів.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Як ви встановлюєте реалістичні маркетингові очікування?
Джерело: Depositphotos

Об’єктивна оцінка поточної ситуації

Цей пункт можна розділити на 2 категорії, які з одного боку діаметрально протилежні, але які охоплюють всіх (не)успішних гравців онлайн-ринку.

Довготривало занедбаний маркетинг

Якщо ви не приділяли багато уваги маркетингу протягом останніх кількох років, або вам не доводилося, або для цього ніколи не було місця, ви не зможете надолужити згаяне за кілька тижнів. Довготривале нехтування маркетингом часто призводить до занедбаного веб-сайту, занедбаного брендингу та відсутності інструкції з візуальних та комунікаційних матеріалів. На цьому етапі вам обов’язково потрібно буде врахувати більш високу вартість перезавантаження, так як цілком ймовірно, що проблема, про яку йде мова, торкнеться практично всіх каналів.

Початок нового бізнесу

Правило про те, що ви можете почати з меншого сьогодні, а потім інвестувати більше в маркетинг, насправді більше не діє. Це може бути правдою, якщо у вас є продукт, який настільки унікальний, що виділяється з натовпу. Але якщо ви робите те, що вже робить хтось інший, ви повинні бути прагматичними.

Вам завжди потрібно спочатку інвестувати, а потім оптимізувати та намагатися розподілити свої маркетингові інвестиції по-іншому. За нинішніх цін для медіапростору, навіть з урахуванням оптимістичних показників конверсії на початку, все ще існує відносно високі початкові витрати, перш ніж бізнес «почне свій курс». Звичайно, все ще існує ризик повного провалу, чого не може гарантувати жодне авторитетне агентство, але маркетинг полягає в тому, щоб спробувати, протестувати та оптимізувати, і на цьому етапі ви не збираєтеся рухатися без початкових інвестицій.

Чим прибутковіший ваш сегмент і чим більше конкуренції та рекламодавців, тим вищі початкові інвестиції та важчий старт. Якщо ви хочете відкрити інтернет-магазин мобільних телефонів, ваша початкова позиція не з легких, і ваше спілкування має бути першокласним.  Ідея щось продати, а потім інвестувати, на жаль, нереалістична.

Source: Depositphotos

Складання короткострокового плану

Для короткострокового плану ми рекомендуємо дотримуватися правила Парето: виконання 80% роботи за 20% часу та грошей.

Будь то виправлення найпростіших речей у вашому сайті (виправлення, ви можете перебудувати сайт на наступному етапі), налаштування базового трекінгу, налаштування кількох базових кампаній для того, у чому ви впевнені у своїй позиції.

Ми часто бачимо дуже широкий погляд від клієнтів, які, давно не займаючись маркетингом, особливо в рамках великої організації, хочуть вскочити в усі маркетингові канали та можливості одразу.

Ця ідея потім впливає на бриф до маркетингового агентства, а також впливає на підбір і створення каналів. Клієнти часто дивуються, коли орієнтовний медіабюджет у рази перевищує їх максимальний бюджет.

Створіть довгостроковий план

Після того, як ви налаштували кілька кампаній і привели в порядок найважливіші елементи, настав час розглянути довгострокову маркетингову стратегію.

Чи це стратегія на півроку, чи на рік, насправді не важливо. Зрештою , важливо, щоб ви дотримувалися маркетингової стратегії. Багато клієнтів потім відхиляються від стратегії і вводять інші види акцій, що часто є контрпродуктивним і створює плутанину.

Правильна довгострокова стратегія повинна включати в себе

  • Хто ми? Що ми робимо?
  • Що ми повинні комунікувати в довгостроковій перспективі?
  • Що таке наші продукти/послуги?
  • Що таке наші УТП?
  • На що реагують наші клієнти?
  • Хто наші конкуренти?
  • Які канали ми можемо використовувати і як?
  • Що таке ключові креативи, плейсменти, формати?
  • Який у нас тон голосу?
  • Чого ми намагаємося досягти?
  • Як ми його вимірюємо?
  • Бюджет – медіа + виконавчий
Поділіться статтею
Схожі статті
Що таке партизанський маркетинг?
5 хв. читання

Що таке партизанський маркетинг?

Партизанський маркетинг – це інноваційна рекламна стратегія , яка використовує несподівані та нетрадиційні методи для просування товарів чи послуг. Цей підхід особливо ефективний для привернення уваги споживачів на переповненому ринку, часто покладаючись на креативність і недорогу тактику, а не на традиційні медіа-канали. Партизанський маркетинг – це спосіб для компанії заявити про себе, не витрачаючи багато […]

Прочитати статтю
Довгострокова стратегія в маркетингу: дослідження показують зростання ROI на 60%
4 хв. читання

Довгострокова стратегія в маркетингу: дослідження показують зростання ROI на 60%

Дослідження WARC і Google надають рекомендації щодо досягнення сталого зростання по всій маркетинговій воронці. Рецепт передбачає збалансовані інвестиції в моделювання маркетинг-міксу (MMM), атрибуцію та штучний інтелект. Ці інструменти допомагають зрозуміти складні зв’язки між маркетинговою діяльністю та бізнес-результатами, як у короткостроковій, так і в довгостроковій перспективі.

Прочитати статтю
Як створити стратегію B2B маркетингу за 6 кроків
5 хв. читання

Як створити стратегію B2B маркетингу за 6 кроків

Для компаній електронної комерції, які намагаються правильно взаємодіяти з іншими компаніями, розробка успішного маркетингового плану B2B є абсолютно життєво важливою. У той час як B2C-маркетинг іноді наголошує на емоційних закликах, B2B-маркетинг наголошує на відносинах та цінності та закликає до більш стратегічного підходу. Це базовий посібник, який дозволить вам створити ефективний маркетинговий план B2B.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+