7 хв. читання

Як написати оголошення про роботу, яке приваблює найкращих та найяскравіших кандидатів?

Залучення претендентів на роботу - завдання не з легких, особливо тих, хто ідеально підходить для цієї посади та вашої компанії. Добре складене оголошення про вакансію може зробити весь процес набагато простішим і ефективнішим, а також залучити найкращих нових колег, з якими ви познайомитеся. Як його написати і на що звернути увагу?

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Як написати оголошення про роботу, яке приваблює найкращих та найяскравіших кандидатів?
Джерело: Depositphotos

Написання кращої реклами

Оголошення про роботу – це така ж реклама, як і будь-яка інша. Його мета – привернути увагу, захопити і заінтригувати читача (потенційного співробітника) і, як наслідок, схилити його до дії. На цьому схожість закінчується. Велика кількість кандидатів також означає велику кількість витрат на первинний відбір, співбесіду, відбір тощо.

Якщо ви не відчайдушно потребуєте робітників, щоб заповнити новий заводський цех, вам не потрібні десятки претендентів. Вам знадобиться лише декілька, але дійсно хороших, особливо для керівних посад. Ось тут і з’являється початковий фільтр реклами.

Залучайте якісних кандидатів з першого речення

Найкраще оголошення про роботу – це те, з яким кандидат може ідентифікувати себе з першого разу, коли він його читає.  І якщо це гарне відображення вашої компанії, тим краще. Ви на шляху до спільної роботи.

  • Це я!
  • Я буду тут щасливий.
  • Я давно шукав таку можливість.
  • Це промовляє безпосередньо до моєї душі.

Це саме ті фрази, які ви хочете, щоб ваша реклама викликала у потенційного кандидата. Це допоможе вам відфільтрувати потрібних людей, тому що вам не потрібні кандидати, які б не відчували себе як вдома у вашій компанії. Чи ні?

Використовуйте карту емпатії, щоб надрукувати свою культуру на рекламі

Але ви не можете почати без правильної підготовки – і саме тут на допомогу приходить Карта емпатії . Інструмент, який допоможе вам отримати краще уявлення про вашого кандидата, його мотивацію, потреби та особистість загалом. Як це працює? Головне – візуалізувати свого кандидата та сегменти, з якими ви працюватимете. Намалюйте його на дошці, фліпчарті, онлайн-дошці… де вам комфортно. І приступайте до справи.

Source: Ere.net

1. Що я відчуваю?

Що ваш кандидат відчуває від нової роботи? Що йому подобається в ньому з першого погляду? Опишіть емоції, які він або вона відчуває і повинні відчувати, читаючи вашу рекламу.

  • «Я приєднуюсь до стартапу, де отримаю багато знань».
  • «Ця робота є чудовою можливістю для мене, але вона також у середовищі, яке я вже добре знаю».

2. На що я відповідаю?

У чому полягає виклик вашого кандидата, які аргументи на користь вакансії? Переведіть у речення цінності, які передають те, за що вони насправді чіпляються.

  • «Мені не байдужі інші колеги та стосунки – я хочу бути в компанії, де люди ладнають».
  • «Я знаю, що ця робота складна, але це те, що мені подобається».

3. Що я повинен зробити, що я повинен сказати?

Який у вас кандидат, як він з ним знайомиться? Як він розповідає про роботу, яка його захоплює? А як він проводить вільний час поза роботою?

  • «Мені подобається творити і думати наперед – не тільки на роботі, але і поза нею».
  • «Я знаю, як простягнути руку допомоги, а також як отримати допомогу від інших.

4. Що я думаю?

Як ви сприймаєте свою компанію через її комунікацію? Що він думає про посаду та роботу у вашій команді? Як ви справите на нього враження? Перерахуйте, що може і повинно зацікавити кандидата щодо вашого бренду.

  • “У них різні клієнти, так багато різноманітної роботи – і це чудово!”
  • “Вони, здається, нічого не бояться і стрибають у це з головою. Це підхід, який мені дуже подобається».

5. Що мені потрібно і що мене засмучує?

Що потрібно вашому кандидату не тільки в роботі, але і в житті? Чим він може захоплюватися, а що, навпаки, може його повністю відбити охоту? Подумайте, що пропонує ваша посада і чого їй не вистачає.

  • «Я не кар’єрист, але навчання та особистісний розвиток для мене є необхідністю».
  • «Я ненавиджу, коли люди шукають найпростіший і найбезпечніший шлях до рішення.

Source: Depositphotos

Напишіть оголошення, яке промовляє до душі кандидата

Після того, як ви створили карту емпатії, настав час створити саму рекламу. Дотримуйтесь речень, які ви написали на карті. Не копіюйте їх, а намагайтеся втілити у своєму оголошенні. Чи описуєте ви опис вакансії? Згадайте, що вашому кандидату сподобається в роботі. Ви представляєте свою компанію? Зосередьтеся на атмосфері в ньому, яка сподобається кандидату.

Почніть свою рекламу з опису ідеального кандидата. Переконайтеся, що він або вона знайдено в перших кількох реченнях. Зосередьтеся на його характері та ставленні, а не лише на жорстких навичках. Звичайно ж, слід представити і свою компанію – знову ж таки, орієнтуючись на те, що цікавить і приваблює кандидата. Не лепетайте, не перебільшуйте, а переходьте до справи.

Звичайно ж, посадова інструкція обов’язково повинна бути включена. Будьте конкретні, вдавайтеся в деталі. З ким він буде працювати, які кроки робитиме, що виконуватиме. Мета полягає не в тому, щоб описати все, а в тому, щоб бути максимально конкретним. Це дозволить усунути розрив у взаємних очікуваннях.

І це стосується всієї реклами. Пишіть чітко і конкретно, щоб уникнути непорозумінь. Наведіть приклади. Охарактеризуйте якості за їх проявами. Будьте справедливими. Не ставтеся до речей легковажно. Не бійтеся показувати темну сторону, щоб переконатися, що ваш кандидат впорається з цим. І ви побачите, що в кінцевому підсумку ви дійсно знайдете потрібну людину.

Поділіться статтею
Схожі статті
Майбутнє HR в електронній комерції: інсайти від відзначених нагородами чеських HR
27 хв. читання

Майбутнє HR в електронній комерції: інсайти від відзначених нагородами чеських HR

Петра Кубіта Нулічкова є однією з найвидатніших особистостей на чеській HR-сцені. Як володар нагороди «Рекрутер року 2019» та особистість HR за версією Клубу роботодавців 2020, вона привносить унікальне поєднання експертизи та інноваційного мислення у сферу управління персоналом. Сфера її діяльності виходить за традиційні межі HR – вона активно займається освітою, видавничою діяльністю та обміном ноу-хау […]

Petra Kubita Nulickova Petra Kubita Nulickova
HR Manager, Pale Fire Capital, Senior TA and Asana Lead v Groupon
Прочитати статтю
Підвищення гармонії на робочому місці: сила відносин між співробітниками
21 хв. читання

Підвищення гармонії на робочому місці: сила відносин між співробітниками

Культивування позитивних відносин між співробітниками та керівництвом має важливе значення для покращення досвіду співробітників та досягнення організаційного успіху. Людські ресурси відіграють ключову роль у цій динаміці, сприяючи відкритому спілкуванню та довірі серед робочої сили. Надаючи пріоритет захисту інтересів співробітників, розширенню прав і можливостей і благополуччю, фахівці з управління персоналом можуть створити середовище, в якому люди […]

Kerry Pierson Kerry Pierson
Co-Founder, Perlman Pierson
Прочитати статтю
Досконалість у сфері управління персоналом сприяє зростанню роздрібної торгівлі в Інтернеті
3 хв. читання

Досконалість у сфері управління персоналом сприяє зростанню роздрібної торгівлі в Інтернеті

Успіх у метушливому середовищі електронної комерції залежить не лише від хорошого сайту та якісних товарів. Кожен великий інтернет-магазин є результатом добре змащеної машини з безліччю різних навичок, від технічно підкованих розробників до водіїв швидкої доставки. А в центрі цієї екології? Розумна HR-команда, яка організовує людські компоненти, забезпечуючи роботу цифрових коліс.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+