4 хв. читання

Як почувається індустрія моди в часи економічної нестабільності?

Новий звіт RetailX Global Fashion 2024 проливає світло на бурхливий шлях модної індустрії від піків у 2021 році до спадів у 2022 році. Він пояснює ці коливання взаємодією глобальної економічної динаміки та геополітики.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Як почувається індустрія моди в часи економічної нестабільності?
Джерело: Depositphotos

Після війни в Україні ціни на енергоносії різко зросли на початку 2022 року, що спричинило ефект доміно для глобальних ланцюжків поставок і руху товарів. Цей сплеск інфляції мав значний вплив на роздрібних продавців модного одягу, оскільки витрати на матеріали, виробництво та транспорт різко зросли, що знизило норму прибутку. Як наслідок, споживачам довелося справлятися з різким зростанням цін у всьому секторі, що знизило їхню готовність витрачати гроші.

Африка прийняла на себе основний тягар стрімкої інфляції та різкого спаду продажів модного одягу. На противагу цьому, Азія пережила м’якший інфляційний шторм, що послабило вплив на роздрібні продажі модного одягу.

Обнадійливим є те, що останні дані свідчать про швидке зниження інфляції в усіх регіонах, що супроводжується позитивною реакцією продажів модного одягу. Однак в умовах збереження глобальної невизначеності через геополітичні конфлікти та напруженість прогнози продажів модного одягу на 2024 рік є складними.

Ентузіазм після пандемії

Слідом за пандемією та економічними потрясіннями інтерес споживачів до моди значно зріс. Однак у деяких регіонах можна очікувати зростання видатків на одяг, взуття та аксесуари. Така тенденція особливо очікується в таких країнах, як Індія, Китай та Близький Схід. Мода може посісти друге місце після їжі в прогнозованому рейтингу збільшення витрат, що свідчить про триваюче відновлення та інтерес споживачів до моди після пандемії.

Доступ до органічної продукції зростає

«Стійка мода зараз є важливою частиною індустрії, і споживачі її люблять. 46,4% покупців у всьому світі купили екологічний одяг минулого року, більше, ніж будь-який інший сектор роздрібної торгівлі. Третина купила екологічне взуття, а п’ята – екологічні аксесуари”, – йдеться у звіті RetailX .

Соціальні мережі як канал продажів

Модні бренди активно використовують соціальні мережі для взаємодії з клієнтами та стимулювання продажів. Популярність контенту для користувачів та інфлюенсерів на таких платформах, як TikTok, змінює спосіб, яким бренди охоплюють клієнтів і впливають на їхні покупки. Цей новий підхід до реклами та бізнесу моди має потенціал вплинути на майбутнє моди в комерційному просторі.

Поділіться статтею
Схожі статті
Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити
6 хв. читання

Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити

Лише 26% клієнтів оцінюють цифровий досвід як відмінний. Що робити? Минулого року спостерігався сплеск новин про уніфіковані дані та генеративний штучний інтелект, які мають потенціал для трансформації клієнтського досвіду. Чому персоналізація часто дає збій? І що відрізняє лідерів ринку від інших компаній? Звіт Adobe Digital Trends 2024 присвячений цим питанням. Дізнайтеся, як подолати складні очікування […]

Прочитати статтю
Китайські гіганти електронної комерції провалили тести на безпеку в ЄС: 95% відмов
6 хв. читання

Китайські гіганти електронної комерції провалили тести на безпеку в ЄС: 95% відмов

Згідно з останніми розслідуваннями, домінування китайських платформ електронної комерції на європейських ринках викликало серйозні занепокоєння щодо безпеки. За даними органів нагляду за європейським ринком, вражаючі 85–95% продуктів Shein, AliExpress і Temu не відповідають стандартам безпеки ЄС, повідомляє Ecommerce News.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+