10 хв. читання

Як створити успішний онлайн-курс за 5 простих кроків?

Онлайн-курс – це ідеальний спосіб поділитися своїм досвідом та збільшити бюджет. Як створити успішний курс?

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Як створити успішний онлайн-курс за 5 простих кроків?
Джерело: Depositphotos

Крім вибору правильної теми, важливо мати стратегію і план. Хто ваша цільова аудиторія? Чи є інтерес до обраної вами теми? Як ви можете продати свій курс? Як ви можете покращити його та вивести на новий рівень? Якщо ви хочете дізнатися більше, прочитайте цю статтю зараз.

Не зволікайте, створюйте власний онлайн-курс

Зазвичай вам не потрібен сертифікат, ліцензія чи диплом, щоб створити онлайн-курс. Але це залежить від вашої сфери. Більшість онлайн-курсів створюють люди, які здобули свої знання завдяки неформальному навчанню та самоосвіті. Звичайно, якщо ви хочете додати до свого курсу «печатку» експертності, наприклад, сертифікатом або іншим документом, це може бути перевагою для вас.

Перш ніж почати працювати над своїм онлайн-курсом, дайте відповіді на наступні питання:

  • Чи маю я знання, які могли б стати в нагоді іншим?
  • Чи можу я запропонувати людям щось, що вони, можливо, захочуть спробувати?
  • Чи є інші люди, які цікавляться цією темою?
  • Чи є у мене навичка, якої немає у більшості людей?

Якщо ви відповіли ствердно на будь-яке з цих запитань, приступайте до створення свого онлайн-курсу. Вам, напевно, є що запропонувати світу.

1. Тема, яка цікавить не тільки вас, а й вашу аудиторію

Виберіть тему курсу, яка вам знайома або подобається. Ви вчитель англійської мови чи програміст? Створіть онлайн-курс англійської або програмування.

При цьому не забувайте робити тему цікавою для вашої аудиторії. Ви повинні відчувати, що обрана вами тема буде резонувати з ними. Тільки так ви зможете зробити його досить цікавим, щоб зацікавити людей. Якщо ви оберете тему, яка не «привертає» вашу увагу, це позначиться на загальному результаті. Крім того, вам, ймовірно, це швидко набридне.

Поділіться своїми знаннями на тему, яка вам підходить

Подумайте про свій досвід, навички та таланти. Ви любите готувати? Почніть онлайн-клас з кулінарії. Вам не потрібно бути експертом у темі, яку ви обираєте для свого онлайн-курсу. Головне, щоб у вас це вийшло. Адже найуспішнішими предметами зазвичай є ті, які вважаються хобі.

Пам’ятайте, якщо вам подобається тема, ви добре в ній розбираєтеся, маєте досвід у ній, а також вона задовольняє потребу в комусь іншому, ви в найкращому становищі для монетизації своєї експертизи;

Говоріть про те, що в тренді

Ваш онлайн-курс не обов’язково має бути присвячений вашому хобі. Ви можете вибрати тему, яка викликає резонанс у суспільстві. Знову ж таки, потрібно бути обізнаним у цій галузі і, найголовніше, стежити за трендами. З’ясуйте, що цікавить людей, що вони шукають і чого їм не вистачає. Поділіться з ними своїми думками.

Цього фокусу неможливо досягти без ретельного дослідження ресурсів, пов’язаних із цією темою. Потрібно копати глибоко, розуміти це і вміти донести, маючи при цьому власну думку або досвід.

Хочеш досягти успіху? Ось що вам потрібно знати

Яку б тему ви не обрали, ваш особистий досвід та історії стануть перевагою курсу. Ваші знання та навички в цій галузі також важливі. Представлення себе як експерта додасть курсу авторитету.

Щоб зробити свій курс привабливим, обов’язково варто придумати яскраву назву. У назві має бути максимально зрозуміло, для кого призначений курс і що вони вивчатимуть. Чим лаконічніший заголовок, тим більша ймовірність, що на курс підпишуться люди, які цікавляться темою.

2. Чи пропонуєте ви курс?

Коли ви вибираєте тему для онлайн-курсу, перевірте, чи є до неї інтерес. Ніщо так не розчарує вас, як усвідомлення того, що ви витратили години на підготовку курсу, який ніхто не пройде.

Перш ніж почати, проведіть невелике дослідження ринку , щоб побачити, чи є попит на вашу тематику. Задайте собі 3 основних питання і дізнайтеся відповіді:

  • Ваша тема затребувана? Людям це цікаво? – Використовуйте різні інструменти, щоб дізнатися, наскільки популярна і затребувана ваша тематика, вивчіть соціальні мережі і з’ясуйте, що роблять люди найбільш пов’язані з вашою тематикою.
  • Чи може ваш онлайн-курс заповнити прогалину на ринку? – Вивчіть конкуренцію у вашій галузі. Чому люди змогли навчитися і що ви можете їм запропонувати?
  • Чи будуть люди готові платити за ваш курс? – З’ясуйте, чи є рішення проблеми, яку ви пропонуєте у своєму курсі, достатньо привабливим, щоб люди могли за нього платити. Крім того, спробуйте якусь форму попереднього продажу свого курсу, щоб зрозуміти, чи варто взагалі створювати курс. Не забудьте подивитися на конкурс. Якщо люди готові їм платити, швидше за все, вони заплатять вам.

Не варто недооцінювати конкуренцію

Перш ніж запустити свій фантастичний онлайн-курс в онлайн-світ, дізнайтеся, що роблять конкуренти. Дізнайтеся, що вони пропонують клієнтам, що вони цінують, а чого їм не вистачає, формат і структуру курсу або цільову аудиторію, на яку вони орієнтуються. Не вішайте голову, якщо ви виявите, що ваша галузь є висококонкурентною.

Спробуйте знайти сферу, яку інші представники галузі не охоплюють. Це буде вашим «гачком» для потенційних студентів. Зробіть цю область центром уваги вашого курсу. Ви точно зможете продавати навчання, яке дає людям щось додаткове, а не курс, який не поступається десяткам або сотням інших.

3. Хто ваша цільова аудиторія?

Знання своєї цільової аудиторії – запорука вашого успіху. Ви повинні знати, хто є вашою групою людей, які можуть купити ваш онлайн-курс.

Якщо ви знаєте, для кого готуєте свій курс, підготувати його буде набагато простіше. Чому?

  • Ви дізнаєтеся, що спонукає їх до покупки.
  • Ви будете знати, які проблеми вони хочуть вирішити.

Важливо знати свою аудиторію або цільову групу якомога більше. Завдяки цим знанням буде простіше продумати не лише зміст, а й формат курсу, способи його просування, цільову аудиторію, мову спілкування тощо…

Що потрібно знати про свою цільову аудиторію?

  • Які канали комунікації вони використовують (соціальні мережі, телебачення, радіо, друковані видання)?
  • Чим вони заробляють на життя?
  • Що їх цікавить?
  • Який у них вік?
  • Який у них середній дохід?
  • Чому вони обрали саме ваш курс?
  • Скільки вони будуть готові заплатити за такий курс?

4. Як ви можете продати свій онлайн-курс?

Якщо ваш онлайн-курс не буде безкоштовним, але ви вирішили його продати, вам потрібно вибрати платформу для продажів, яка відповідає вашим потребам і є легкою та доброзичливою для ваших клієнтів.

Правильна платформа для продажів може значно спростити продаж ваших онлайн-курсів. Якою має бути проста та ефективна платформа для продажу онлайн-курсів?

  • Він простий у використанні – не тільки для вас, але і для ваших клієнтів. Він дозволяє налаштувати процеси, які вам потрібні для продажу.
  • Він не витягує гроші з вашої кишені без потреби – ви платите розумну суму за його використання. Якщо ви не продасте курс, ви нічого не заплатите. Якщо ви все-таки продаєте, то комісія розумна.
  • Він працює з іншими бізнес-інструментами – його можна прив’язати до вашого банку, білінгової системи, інструментів для розсилки листів тощо.
  • Він має надійну підтримку клієнтів – якщо ви в чомусь не впевнені, платформа має підтримку клієнтів, щоб вирішити вашу проблему в найкоротші терміни і на зрозумілій вам мові.

5. Розкажіть про свій проект і дізнайтеся, як він проходить

Чи не буде соромно витратити години на підготовку, а потім втратити прибуток через те, що ви недостатньо просунули свій онлайн-курс? Не забувайте правильно просувати свій проект. Ось чому варто розуміти маркетинговий ландшафт. Маркетинг – це те, що виводить ваш продукт на цільову аудиторію.

Як ви можете просувати свій курс?

  • Повідомте їм про це за допомогою маркетингової кампанії електронною поштою.
  • Просувайте його в соціальних мережах.
  • Звільніть для нього місце на своєму сайті або блозі.
  • Залучайте правильних інфлюенсерів до свого просування.
  • Запропонуйте його в спільноті, яка об’єднує вашу цільову аудиторію.

Найефективніше просування – це те, яке відповідає вашій цільовій аудиторії. Подумайте про рекламні канали, які їм подобаються, тип поводження, якому вони віддають перевагу (графіка, відео, статті, історії тощо), мову, якою вони розмовляють, соціальні мережі, в яких вони перебувають, тощо. Якщо у вас є бюджет, ви можете оплатити рекламу в Facebook або пошуку Google, наприклад.

Зворотній зв’язок – відмінна допомога

Якщо ви хочете знати, як у вас справи з онлайн-курсом, що у вас добре виходить і що пропускають ваші студенти, варто отримати відгук. Таким чином, ви зможете використовувати дані для покращення свого курсу та виведення його на новий рівень.

Ви можете отримати зворотний зв’язок під час курсу, а також після курсу. Окрім онлайн-анкет, ви також можете використовувати інструменти для збору даних, наприклад, з маркетингових кампаній. До них відносяться Google Analytics, Facebook Insights та інші.

Пам’ятайте, що успішний онлайн-курс залежить не тільки від ваших знань та навичок, а й від правильно підібраної тематики, знань цільової аудиторії, необхідного просування та інсайтів зі зворотного зв’язку.

Поділіться статтею
Схожі статті
Google Trends оновлюється: нові функції, які зроблять дуже корисний SEO-інструмент ще кращим
3 хв. читання

Google Trends оновлюється: нові функції, які зроблять дуже корисний SEO-інструмент ще кращим

Багато змін було внесено до Google Trends, який є корисним інструментом для маркетологів та SEO-експертів. У новій версії з’явилися кращі інструменти, які дають більше інформації про тенденції пошуку. Тепер користувачі можуть отримувати зміни до даних у режимі реального часу, що дозволяє їм проводити більш точний та актуальний аналіз тенденцій.

Прочитати статтю
Переваги експертів з аутсорсингу копірайтингу
5 хв. читання

Переваги експертів з аутсорсингу копірайтингу

Вам не потрібно турбуватися про те, щоб написати. Делегуйте створення такого контенту, як статті, блоги, веб-сайти, маркетингові матеріали та інші тексти, зовнішнім авторам. Ви отримаєте якісний контент від досвідчених професіоналів. Це принесе ряд переваг вашому бізнесу.

Прочитати статтю
Сила коректури у створенні якісних текстів
4 хв. читання

Сила коректури у створенні якісних текстів

Коректура – один із найважливіших етапів у створенні якісних текстів для різних форм комунікації. Мова йде не тільки про видалення граматичних і орфографічних помилок з сайтів і блогів, а й стосується друкованих рекламних матеріалів і навіть книг. Коректура робить ваш текст точним, зрозумілим і достовірним.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+