4 хв. читання

Ігрова стратегія Шейна під мікроскопом ЄС у міру стрімкого зростання

Китайський додаток швидкої моди Shein продемонстрував величезне зростання і має відкритися на Лондонській фондовій біржі пізніше цього року. Однак європейські чиновники стурбовані агресивними стратегіями компанії щодо набору користувачів. Одним із таких підходів є гра Shein, яка надає безкоштовні продукти в обмін на залучення свіжих користувачів програми.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Ігрова стратегія Шейна під мікроскопом ЄС у міру стрімкого зростання
Джерело: Depositphotos

Підліткова користувачка TikTok Емілі годинами грала в ігри, але нічого не отримала. Коли відео стало вірусним, тисячі людей відгукнулися, і більше користувачів TikTok почали використовувати свої реферальні коди.

Захоплюючі ігри в додатку допомогли бізнесу стати однією з найбільших компаній швидкої моди в усьому світі, допомагаючи йому розвиватися з дивовижною швидкістю. Шість різних ігор у додатку, включно з тією, в яку грала Емілі, доступні з чотирьох країн ЄС, а також зі Сполучених Штатів і Великої Британії. Ігри обіцяють користувачам виграти безкоштовні кредити або «безкоштовні подарунки» на суму до 3 000 євро.

Експерти попереджають, що дії Шейна можуть порушити закон про захист прав споживачів і призвести до штрафів у мільярди євро за можливі законодавчі порушення правил Європейського Союзу, які контролюють великі інтернет-компанії. За допомогою індикаторів прогресу, таймерів і спливаючих вікон, що показують усі переваги, які інші люди отримують абсолютно безкоштовно, програма також пропонує гейміфікований досвід, заохочуючи користувачів приєднатися.

Source: Shein

 

З квітня Європейська комісія уважно стежить за роздрібним продавцем Shein, відомим своєю грою в «безкоштовні подарунки». Відповідно до Закону ЄС про цифрові послуги, магазин був класифікований як «дуже велика онлайн-платформа», тому Шейн потрапляє під прямий нагляд. Разом із сімнадцятьма іншими національними групами споживачів BEUC нещодавно подала до суду на китайського конкурента Шейна Temu за те, що він нібито використовував примус відповідно до нового правила.

Системи «приманки та перемикання» в грі, а також використання фальшивих таймерів і загадкових індикаторів прогресу також можуть змусити Шейна порушити Закон про цифрові послуги. Європейська комісія поставила Шейну та Тему додаткові запитання про те, як вони гарантують, що їхня діяльність дотримується Закону про цифрові послуги. Шейн і Тему мають відповісти, після чого Комісія може розпочати судові позови проти обох компаній.

Штраф може сягати 1,7 мільярда євро. Шейн вже потрапив під критику за використання примусової праці у своєму ланцюжку поставок, а екологічні активісти вказали на проблеми сталого розвитку, які виникають у зв’язку з продажами швидкої моди за низькими цінами.

На думку Шейна, посилена увага з боку європейської влади припадає на ключовий момент, коли британська правозахисна група звернулася до британського регулятора, відповідального за лістинги на фондовому ринку, з проханням зупинити IPO Shein у Лондоні через звинувачення у примусовій праці.

Поділіться статтею
Схожі статті
Регіональна конференція з електронної комерції в Скоп’є продемонструвала майбутнє цифрової економіки
3 хв. читання

Регіональна конференція з електронної комерції в Скоп’є продемонструвала майбутнє цифрової економіки

В атмосфері, наповненій енергією, натхненням та новими ідеями, цьогорічна 8-ма регіональна конференція з електронної комерції вкотре продемонструвала, чому це найочікуваніша подія для цифрової спільноти в регіоні. 4 листопада Національна опера та балет були переповнені менеджерами, маркетологами, підприємцями, представниками організацій та лідерами, які прийшли «прискорити» майбутнє під гаслом «Пристебни майбутнє».

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Оптимізація для алгоритмів? Соціальне слухання – це те, що дійсно важливо
6 хв. читання

Оптимізація для алгоритмів? Соціальне слухання – це те, що дійсно важливо

Бренди роками оптимізують контент для пошукових систем. Однак сьогодні змінюється сам спосіб, яким люди шукають інформацію, а разом з ним і те, як вони приймають рішення. Замість коротких запитань вони запитують про конкретні речі, які для них важливі. Те, що колись було кумедно, тепер є стандартом, до якого ми повинні адаптуватися в онлайн-бізнесі.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Чому M&S обрали TikTok Shop та Zalando для зростання
3 хв. читання

Чому M&S обрали TikTok Shop та Zalando для зростання

Британський гігант роздрібної торгівлі Marks & Spencer суттєво змінює стратегію онлайн-продажів. Згідно зі звітом ChannelX, компанія підписала угоду з Zalando про управління всією логістикою в континентальній Європі та одночасно входить у TikTok Shop, де один косметичний продукт продається щосекунди у Великій Британії.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU