4 хв. читання

3 нові функції штучного інтелекту в Google, які змінять спосіб ваших покупок

Google представила три новаторські функції штучного інтелекту для Chrome, які зроблять перегляд веб-сторінок швидшим, безпечнішим і ефективнішим. Вони використовують переваги новітніх моделей штучного інтелекту та Gemini від Google. Давайте розглянемо нові функції та як ви можете використовувати їх у своїй маркетинговій стратегії.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
3 нові функції штучного інтелекту в Google, які змінять спосіб ваших покупок
Джерело: Depositphotos

1. Google Lens для Chrome на робочому столі

Раніше Google Lens був доступний лише на мобільних пристроях. Це вдосконалення дозволяє користувачам шукати, вибирати та ставити запитання щодо будь-якого візуального контенту в Інтернеті, не виходячи з поточної вкладки. Тепер він буде доступний у десктопній версії Chrome.

Що це означає для маркетингу?

  1. Краще виявлення товарів: переконайтеся, що ваш візуальний контент оптимізовано для Google Об’єктива, щоб підвищити його видимість. Якісні зображення з чіткими деталями товару можуть залучити більше відвідувачів.
  2. Не недооцінюйте SEO-оптимізацію: налаштуйте свої зображення за допомогою описового альтернативного тексту та метаданих, щоб їх було легко знайти за допомогою Google Lens.



2. Спрощене порівняння товарів

Вам подобається порівняння цін або функція порівняння цін у вашому магазині? Google застосував інший підхід і представив нову функцію порівняння карток. Як випливає з назви, він допомагає користувачам порівнювати продукти на кількох вкладках. Звіт, створений штучним інтелектом, об’єднує деталі про товари, огляди, ціни та рейтинги на одній вкладці, що спрощує покупки в Інтернеті.

Маркетингове охоплення

  • Конкурентний аналіз: Використовуйте порівняння карт, щоб зрозуміти, як ваші товари відрізняються від конкурентів. Ви просто отримуєте конструктивний аудит, який допоможе вам оптимізувати ваш текст. У вас є простір, щоб підкреслити реальні УТП ваших продуктів.
  • Акції та знижки: переконайтеся, що ваші стратегії ціноутворення конкурентоспроможні. Висвітлюйте акції та знижки, щоб залучити покупців, які шукають найкращі пропозиції.

Source: Google

3. Розкажіть про історію веб-перегляду

Нова функція дозволяє користувачам знаходити раніше відвідані сторінки за допомогою природних, розмовних запитів, що значно спрощує вилучення інформації з історії перегляду. Наприклад, Chrome може запитати: “Як називається кафе-морозиво, яке я відвідав минулого тижня?” Потім він відобразить релевантні сторінки з вашої історії на основі вашого запиту. Однак ця функція не включає дані з режиму інкогніто.

«Використання цієї функції є абсолютно необов’язковим. Його можна просто включити або вимкнути в налаштуваннях”, – каже Google.

Як ним користуватися:

  • Щоб вони вас не забули: Використовуйте чіткі та релевантні ключові слова та фрази, які користувачі можуть легко запам’ятати та знайти.
  • Оптимізація контенту: Проаналізуйте, які ключові слова шукають люди, щоб заново відкрити для себе ваш контент. Відповідно налаштуйте свій веб-сайт і контент-стратегію.

Source: Google

 

 

Поділіться статтею
Схожі статті
Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?
4 хв. читання

Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?

OpenAI створює платіжну систему, щоб люди могли купувати речі безпосередньо через ChatGPT, не виходячи з чату. Як повідомляє Reuters, продавці платитимуть компанії зі штучним інтелектом комісійні з продажів. Це новий спосіб заробити гроші після того, як минулого року він втратив 5 мільярдів доларів, незважаючи на досягнення 10 мільярдів доларів доходу.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції
5 хв. читання

Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції

Онлайн-покупці повертають на 30-40% більше товарів, ніж покупці в магазині, але маркетингові інструменти не відстежують ці дані. Згідно з аналізом The-future-of-commerce.com, один модний бренд виявив розрив у розмірі 30 мільйонів фунтів стерлінгів між заявленим доходом і фактичним прибутком після врахування повернень. Більшість метрик цифрового маркетингу повністю ігнорують цю проблему.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive
4 хв. читання

Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive

Meta широко переслідувала злодіїв контенту. У першій половині 2025 року вони видалили 10 мільйонів фейкових профілів, копіюючи популярних творців, і вразили 500 000 спам-акаунтів. Тепер Facebook хоче зупинити появу одних і тих же вірусних відео всюди.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU