4 хв. читання

3 нові функції штучного інтелекту в Google, які змінять спосіб ваших покупок

Google представила три новаторські функції штучного інтелекту для Chrome, які зроблять перегляд веб-сторінок швидшим, безпечнішим і ефективнішим. Вони використовують переваги новітніх моделей штучного інтелекту та Gemini від Google. Давайте розглянемо нові функції та як ви можете використовувати їх у своїй маркетинговій стратегії.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
3 нові функції штучного інтелекту в Google, які змінять спосіб ваших покупок
Джерело: Depositphotos

1. Google Lens для Chrome на робочому столі

Раніше Google Lens був доступний лише на мобільних пристроях. Це вдосконалення дозволяє користувачам шукати, вибирати та ставити запитання щодо будь-якого візуального контенту в Інтернеті, не виходячи з поточної вкладки. Тепер він буде доступний у десктопній версії Chrome.

Що це означає для маркетингу?

  1. Краще виявлення товарів: переконайтеся, що ваш візуальний контент оптимізовано для Google Об’єктива, щоб підвищити його видимість. Якісні зображення з чіткими деталями товару можуть залучити більше відвідувачів.
  2. Не недооцінюйте SEO-оптимізацію: налаштуйте свої зображення за допомогою описового альтернативного тексту та метаданих, щоб їх було легко знайти за допомогою Google Lens.



2. Спрощене порівняння товарів

Вам подобається порівняння цін або функція порівняння цін у вашому магазині? Google застосував інший підхід і представив нову функцію порівняння карток. Як випливає з назви, він допомагає користувачам порівнювати продукти на кількох вкладках. Звіт, створений штучним інтелектом, об’єднує деталі про товари, огляди, ціни та рейтинги на одній вкладці, що спрощує покупки в Інтернеті.

Маркетингове охоплення

  • Конкурентний аналіз: Використовуйте порівняння карт, щоб зрозуміти, як ваші товари відрізняються від конкурентів. Ви просто отримуєте конструктивний аудит, який допоможе вам оптимізувати ваш текст. У вас є простір, щоб підкреслити реальні УТП ваших продуктів.
  • Акції та знижки: переконайтеся, що ваші стратегії ціноутворення конкурентоспроможні. Висвітлюйте акції та знижки, щоб залучити покупців, які шукають найкращі пропозиції.

Source: Google

3. Розкажіть про історію веб-перегляду

Нова функція дозволяє користувачам знаходити раніше відвідані сторінки за допомогою природних, розмовних запитів, що значно спрощує вилучення інформації з історії перегляду. Наприклад, Chrome може запитати: “Як називається кафе-морозиво, яке я відвідав минулого тижня?” Потім він відобразить релевантні сторінки з вашої історії на основі вашого запиту. Однак ця функція не включає дані з режиму інкогніто.

«Використання цієї функції є абсолютно необов’язковим. Його можна просто включити або вимкнути в налаштуваннях”, – каже Google.

Як ним користуватися:

  • Щоб вони вас не забули: Використовуйте чіткі та релевантні ключові слова та фрази, які користувачі можуть легко запам’ятати та знайти.
  • Оптимізація контенту: Проаналізуйте, які ключові слова шукають люди, щоб заново відкрити для себе ваш контент. Відповідно налаштуйте свій веб-сайт і контент-стратегію.

Source: Google

 

 

Поділіться статтею
Схожі статті
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
5 хв. читання

Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?

Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду
5 хв. читання

Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду

Як люди дивляться відеоконтент сьогодні? Що вважають «телебаченням» і де реклама працює найкраще? CTV (Connected TV) ще не знаходиться в центрі уваги нашої електронної комерції, але події за кордоном свідчать про те, що незабаром це може змінитися. Нове дослідження RTL AdAlliance пропонує чіткі дані та тенденції, на які варто звернути увагу. І це свідчить про […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Meta Reels: трансформація реклами за допомогою ключових даних і практик
4 хв. читання

Meta Reels: трансформація реклами за допомогою ключових даних і практик

В останньому посібнику Meta ми дізнаємося, як бренди можуть ефективно використовувати Meta Reels для посилення своїх маркетингових кампаній і досягнення реальних результатів. Ось короткий виклад найважливіших фактів і рекомендацій, які повинен знати кожен інтернет-магазин про цей потужний формат відео.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+