4 хв. читання

7 000+ маркетологів прямують до Будапешта – і ось чому

Affiliate World Europe приїде до Будапешта 4-5 вересня 2025 року в Будапештському конгресно-виставковому центрі Hungexpo. Ця головна конференція з партнерського маркетингу об'єднує найкращих маркетологів, рекламодавців і технологічних новаторів галузі на два дні нетворкінгу, навчання та зростання бізнесу.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
7 000+ маркетологів прямують до Будапешта – і ось чому
Джерело: affiliateworldconferences.com

Хто відвідує?

  • Понад 7 000 професіоналів із 110+ країн, включаючи провідних партнерських маркетологів, підприємців електронної комерції, рекламодавців, медіабаєрів та лідерів галузі.
  • 180+ партнерських мереж та великий виставковий зал, де представлені новітні інструменти та рішення у сфері партнерського маркетингу.
  • Учасники варіюються від рекламодавців із щомісячним бюджетом 1 мільйон доларів США+, маркетологів, які генерують шестизначні доходи, піонерів у лідогенерації, новаторів соціальних мереж і швидко зростаючих брендів електронної комерції.

Рекомендовані спікери

Цього року на конференції буде представлена вражаюча лінійка лідерів галузі, які представлять дієві ідеї та інноваційні ідеї щодо партнерського маркетингу, електронної комерції, цифрових агентств тощо. Серед підтверджених доповідачів:

  • Умар М – засновник та генеральний директор, Digitas Finance
  • Крістоф Фільгертсхофер – директор з маркетингу, нагороди
  • Марін Іштваніч – керівник відділу продуктивності, Inspire
  • Сергій Глаукус – Засновник та Генеральний директор, 88Projects
  • Кіаран Фінн – співзасновник, Linear
  • Еван Керролл – співзасновник, Linear
  • Маор “Вовк” Бенайм – генеральний директор, The Wolf Marketing
  • Ольга Максимук – старший партнерський експерт, Google
  • Кармен Мюлі – генеральний директор, Paragon Social Commerce
  • Челсі Деннінг – старший директор Performance Media, Ignite Media Group

Чого очікувати

  • Контент на рівні натхненників і сесії під керівництвом експертів зосереджені на дієвих стратегіях у партнерському маркетингу, електронній комерції, цифрових агентствах тощо.
  • 35+ живих виступів, панелей та сесій запитань і відповідей, а також практичні майстер-класи для практичного навчання.
  • Кілька гіперсфокусованих треків, включаючи Google Ads, нативну рекламу, рекламу TikTok, Meta Ads, iGaming тощо.
  • Можливості нетворкінгу з першопрохідцями галузі, щасливі години, зустрічі на даху та легендарні афтепаті для побудови цінних відносин.
  • Ексклюзивні заходи для тих, хто відвідує сайт вперше, і спеціальні зустрічі для налагодження нових зв’язків.

Чому варто відвідати?

  • Вчіться у найсвітліших умів і отримуйте ідеї, які можуть змінити ваш бізнес.
  • Seal співпрацює з провідними рекламодавцями, мережами та постачальниками рішень.
  • Відчуйте енергію глобальної партнерської спільноти в одному з найяскравіших міст Європи.

Як взяти участь

  • Квитки доступні як для окремих вебмайстрів, так і для представників компаній.
  • Усі квитки включають доступ до повної дводенної програми, виставкового залу, нетворкінг-міксерів, офіційних вечірок та нетворкінгового додатку AW.
  • Немає квитків на один день або лише на маркетплейс; Усі абонементи надають повний доступ до події.
  • Ціни на квитки на 2025 рік вже оголошені на офіційному сайті заходу.

Не пропустіть свій шанс приєднатися до глобальної еліти партнерського маркетингу на Affiliate World Europe Budapest 2025. Вчіться у лідерів галузі, спілкуйтеся з 7 000+ маркетологами та відкрийте для себе стратегії, що змінюють правила гри , які сприятимуть розвитку вашого бізнесу.

Забезпечте собі місце зі знижкою 👉 100 євро ТУТ
Поділіться статтею
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Схожі статті
Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?
4 хв. читання

Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?

OpenAI створює платіжну систему, щоб люди могли купувати речі безпосередньо через ChatGPT, не виходячи з чату. Як повідомляє Reuters, продавці платитимуть компанії зі штучним інтелектом комісійні з продажів. Це новий спосіб заробити гроші після того, як минулого року він втратив 5 мільярдів доларів, незважаючи на досягнення 10 мільярдів доларів доходу.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції
5 хв. читання

Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції

Онлайн-покупці повертають на 30-40% більше товарів, ніж покупці в магазині, але маркетингові інструменти не відстежують ці дані. Згідно з аналізом The-future-of-commerce.com, один модний бренд виявив розрив у розмірі 30 мільйонів фунтів стерлінгів між заявленим доходом і фактичним прибутком після врахування повернень. Більшість метрик цифрового маркетингу повністю ігнорують цю проблему.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive
4 хв. читання

Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive

Meta широко переслідувала злодіїв контенту. У першій половині 2025 року вони видалили 10 мільйонів фейкових профілів, копіюючи популярних творців, і вразили 500 000 спам-акаунтів. Тепер Facebook хоче зупинити появу одних і тих же вірусних відео всюди.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU