4 хв. читання

AI Max від Google розширює пошукові кампанії за межі ключових слів

Google представляє AI Max – новий набір функцій для пошукових кампаній, який поєднує автоматизацію креативу, більш точний таргетинг і кращий контроль. Він використовує новітні можливості штучного інтелекту. Ця функція стане доступною в усьому світі в бета-версії до кінця травня і має на меті допомогти рекламодавцям отримати більше від своїх кампаній.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
AI Max від Google розширює пошукові кампанії за межі ключових слів
Джерело: Depositphotos

У пошуковій рекламі йдеться вже не лише про точну відповідність ключових слів, а й про розуміння справжнього наміру користувача. Це стосується навіть складних або незрозумілих пошуків. Для сайтів електронної комерції це означає більше релевантних можливостей для охоплення клієнтів, кращу видимість і точніші зв’язки між тим, що люди шукають, і тим, що ви продаєте.

За даними Google, це нововведення може забезпечити в середньому на 14% більше конверсій або вищу цінність конверсії за аналогічної CPA або ROAS. У кампаніях, у яких переважно використовується точна або фразова відповідність, після активації AI Max ефективність може зрости на 27%. Це відкриває значні можливості, особливо для рекламодавців, які ще не почали використовувати націлювання на широку відповідність або без ключових слів.

AI Max поки що доступний не всім рекламодавцям. Google оголосила, що глобальне бета-тестування розпочнеться 27 травня 2025 року, а повна підтримка API Google Ads очікується в серпні 2025 року. Якщо ви хочете бути в числі перших, хто спробує інновацію, рекомендується звернутися до представника Google Ads або слідкувати за офіційними оголошеннями Google.

Основні переваги та особливості AI Max

Більше охоплення завдяки інтелектуальному пошуку

AI Max використовує технологію широкої відповідності та безключових слів , щоб знаходити потужні та релевантні запити, на які ви б інакше не охопили. Він вивчає ваші наявні об’єкти (заголовки, URL-адреси, цільові сторінки) і показує рекламу для нових пошукових запитів з високим потенціалом.

Динамічна творча оптимізація

На панелі оптимізації активів AI Max автоматично генерує та адаптує тексти оголошень (заголовки, описи) на основі вмісту ваших сторінок і кампаній. Розширені заклики до дії та розширення кінцевих URL-адрес гарантують, що користувачі потрапляють на найбільш релевантну підсторінку.

Більш детальний контроль та прозорість

Підготуйтеся до нових параметрів конфігурації як на рівні бренду, так і на рівні географічного розташування (наприклад, місць, які вас цікавлять). Нові параметри URL дозволять детально відстежувати ефективність навіть при розширених типах відповідності. Розширені звіти показують не лише покази, а й вплив окремих об’єктів на бюджет і конверсії.

Як використовувати AI Max для пошукових кампаній?

Це нововведення допоможе вам точніше таргетувати рекламу, ефективніше представляти свої товари та досягати кращих результатів. І все це без втрати контролю над тим, як працюють ваші кампанії.

Таким чином, Google переводить пошук у бік моделі, яка передбачає наміри користувачів і реагує на них у режимі реального часу.

Якщо ви керуєте сайтом електронної комерції та покладаєтеся на пошукову рекламу, ця нова функція може значно покращити ваші результати. Перегляньте свої кампанії, оцініть, як ви використовуєте типи матчів, і готуйтеся тестувати AI Max, щойно він стане доступним.

Поділіться статтею
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Схожі статті
7 000+ маркетологів прямують до Будапешта – і ось чому
4 хв. читання

7 000+ маркетологів прямують до Будапешта – і ось чому

Affiliate World Europe приїде до Будапешта 4-5 вересня 2025 року в Будапештському конгресно-виставковому центрі Hungexpo. Ця головна конференція з партнерського маркетингу об’єднує найкращих маркетологів, рекламодавців і технологічних новаторів галузі на два дні нетворкінгу, навчання та зростання бізнесу.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Оцінка можливостей штучного інтелекту від Meta тепер доступна для всіх рекламних облікових записів
3 хв. читання

Оцінка можливостей штучного інтелекту від Meta тепер доступна для всіх рекламних облікових записів

Meta завершила глобальне розгортання своєї функції Opportunity Score у всіх рекламних облікових записах після початкових етапів тестування, які розпочалися на початку цього року. Інструмент оптимізації на основі штучного інтелекту має на меті допомогти рекламодавцям покращити ефективність кампанії за допомогою систематичних рекомендацій.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Instagram додає щотижневі підсумки та сповіщення про досягнення для творців
4 хв. читання

Instagram додає щотижневі підсумки та сповіщення про досягнення для творців

Вчора Instagram випустив дві функції, орієнтовані на творців , призначені для підвищення залученості користувачів і забезпечення кращої видимості продуктивності для творців контенту на платформі.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+