Статті та новини на тему Автоматизація та штучний інтелект

Як автоматизація та штучний інтелект змінять обслуговування клієнтів
6 хв. читання

Як автоматизація та штучний інтелект змінять обслуговування клієнтів

Дослідження Zendesk показує, що клієнтський досвід скоро сильно зміниться. Керівники вважають, що в найближчі три роки клієнтський досвід повністю зміниться завдяки автоматизації та штучному інтелекту. Насправді, 80% з них вважають, що стандартного CX більше не буде.

Прочитати статтю
Штучний інтелект стимулює підприємства: 74% бачать рентабельність інвестицій у перший рік
3 хв. читання

Штучний інтелект стимулює підприємства: 74% бачать рентабельність інвестицій у перший рік

Нещодавнє дослідження Google Cloud та National Research Group демонструє значний вплив генеративного штучного інтелекту в різних сферах, включаючи маркетинг електронної комерції.

Прочитати статтю
YouTube представив «Мозковий штурм з Gemini»: творчий стимул для відеомейкерів на основі штучного інтелекту
3 хв. читання

YouTube представив «Мозковий штурм з Gemini»: творчий стимул для відеомейкерів на основі штучного інтелекту

YouTube, інструмент для обміну відео від Google, шукає нові підходи до підтримки виробників контенту під час їхнього творчого процесу. YouTube дебютував з обмеженим експериментом під назвою “Мозковий штурм з Gemini” у нещодавньому анонсі на своєму каналі Creator Insider. Ця функція, розроблена, щоб допомогти продюсерам задумувати ідеї для відео, встановлювати привабливі заголовки та створювати візуально вражаючі […]

Прочитати статтю
Більше професіоналів у сфері маркетингу використовують штучний інтелект для експериментів
4 хв. читання

Більше професіоналів у сфері маркетингу використовують штучний інтелект для експериментів

Провідний постачальник платформ цифрового досвіду Optimizely нещодавно надав кілька цікавих даних , що показують помітні зміни на маркетинговій сцені Великобританії. Опитування, в якому взяли участь 1 000 клієнтів і 100 маркетологів, свідчить про зростаюче прийняття автоматизації та штучного інтелекту в маркетингових планах.

Прочитати статтю
Зростання віртуальних інфлюенсерів зі штучним інтелектом: чи варто бізнесу звертати на це увагу?
5 хв. читання

Зростання віртуальних інфлюенсерів зі штучним інтелектом: чи варто бізнесу звертати на це увагу?

За останні кілька років на сцені інфлюенс-маркетингу відбулися великі зміни, оскільки віртуальні інфлюенсери зі штучним інтелектом стають відомими. Бренди стають свідками цього стрімкого підйому і задаються питанням, чи варто їм співпрацювати з цими цифровими організаціями або залишитися з більш традиційними людьми-інфлюенсерами. Оскільки популярність віртуальних інфлюенсерів зі штучним інтелектом продовжує зростати, маркетологи стикаються з новими можливостями […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+