Статті та новини на тему Контент-маркетинг

Копірайтинг vs. Написання контенту
5 хв. читання

Копірайтинг vs. Написання контенту

Будь-яка компанія електронної комерції повинна розуміти різницю між копірайтингом і написанням контенту. Хоча вони мають різне застосування та застосовують різні стратегії, обидва є важливими для залучення та залучення клієнтів. У цій статті пояснюються відмінності між цими стилями письма, щоб допомогти вам приймати кращі маркетингові рішення.

Прочитати статтю
Google Trends оновлюється: нові функції, які зроблять дуже корисний SEO-інструмент ще кращим
3 хв. читання

Google Trends оновлюється: нові функції, які зроблять дуже корисний SEO-інструмент ще кращим

Багато змін було внесено до Google Trends, який є корисним інструментом для маркетологів та SEO-експертів. У новій версії з’явилися кращі інструменти, які дають більше інформації про тенденції пошуку. Тепер користувачі можуть отримувати зміни до даних у режимі реального часу, що дозволяє їм проводити більш точний та актуальний аналіз тенденцій.

Прочитати статтю
Переваги експертів з аутсорсингу копірайтингу
5 хв. читання

Переваги експертів з аутсорсингу копірайтингу

Вам не потрібно турбуватися про те, щоб написати. Делегуйте створення такого контенту, як статті, блоги, веб-сайти, маркетингові матеріали та інші тексти, зовнішнім авторам. Ви отримаєте якісний контент від досвідчених професіоналів. Це принесе ряд переваг вашому бізнесу.

Прочитати статтю
Сила коректури у створенні якісних текстів
4 хв. читання

Сила коректури у створенні якісних текстів

Коректура – один із найважливіших етапів у створенні якісних текстів для різних форм комунікації. Мова йде не тільки про видалення граматичних і орфографічних помилок з сайтів і блогів, а й стосується друкованих рекламних матеріалів і навіть книг. Коректура робить ваш текст точним, зрозумілим і достовірним.

Прочитати статтю
Чому важливо цитувати експертів при написанні блогів?
2 хв. читання

Чому важливо цитувати експертів при написанні блогів?

Нинішня ситуація на ринку не найрайдужніша завдяки використанню ШІ для копірайтерів. Кожна компанія двічі подумає, чи варто інвестувати в якісний текст від експерта, чи вистачить копії, створеної штучним інтелектом.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+