Статті та новини на тему B2B маркетинг

LinkedIn виявив розрив у продуктивності B2B-реклами та запустив нові рішення
4 хв. читання

LinkedIn виявив розрив у продуктивності B2B-реклами та запустив нові рішення

Результати LinkedIn показують, що 81% B2B-реклами не привертають належної уваги або не викликають запам’ятовування. Платформа оголошує про нове дослідження вподобань покупців, а також про розширені можливості для подій у прямому ефірі та розширені функції LinkedIn Fast, які включають відеорекламу на основі штучного інтелекту та додаткові цілі кампанії.

Прочитати статтю
Як створити стратегію B2B маркетингу за 6 кроків
5 хв. читання

Як створити стратегію B2B маркетингу за 6 кроків

Для компаній електронної комерції, які намагаються правильно взаємодіяти з іншими компаніями, розробка успішного маркетингового плану B2B є абсолютно життєво важливою. У той час як B2C-маркетинг іноді наголошує на емоційних закликах, B2B-маркетинг наголошує на відносинах та цінності та закликає до більш стратегічного підходу. Це базовий посібник, який дозволить вам створити ефективний маркетинговий план B2B.

Прочитати статтю
Ефективний B2B маркетинг у соціальних медіа: планування та стратегії
5 хв. читання

Ефективний B2B маркетинг у соціальних медіа: планування та стратегії

Маркетинг у соціальних мережах B2B зараз є важливим інструментом для компаній, які хочуть охопити більше людей, зміцнити довіру до свого бренду та налагодити зв’язок з можливими клієнтами та бізнес-партнерами. Цей вид маркетингу є більш складним, ніж B2C-маркетинг, який орієнтований на швидкі продажі. Він повинен бути зосереджений на побудові довгострокових відносин, лідерстві думок і наданні професійній […]

Прочитати статтю
Освоєння B2B продакт-менеджменту: виклики та стратегії
5 хв. читання

Освоєння B2B продакт-менеджменту: виклики та стратегії

Опитування, проведене Akeneo у 2024 році, показало, що майже всі B2B-компанії стикаються зі значними проблемами в управлінні продуктами, зокрема в управлінні інформацією про продукти. Це охоплює труднощі, з якими стикаються компанії при забезпеченні точності, всеосяжності, актуальності та узгодженості інформації про свою продукцію на різних каналах і платформах. Дослідження, в якому взяли участь 650 B2B-фахівців зі […]

Прочитати статтю
Стратегія залучення клієнтів B2B: баланс між цифровим і традиційним підходами
4 хв. читання

Стратегія залучення клієнтів B2B: баланс між цифровим і традиційним підходами

Маркетингові організації B2B розробили цілісні підходи до залучення клієнтів, які більше не покладаються значною мірою на особистий контакт. Ці сучасні стратегії залучення клієнтів b2b охоплюють різноманітне поєднання цифрових і традиційних каналів, що відображає мінливий ландшафт ділової взаємодії. Від використання соціальних мереж і цифрової реклами до пожвавлення ролі живих заходів і партнерських програм, компанії адаптують свою […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+