Авторизація – це процес надання дозволу або доступу до ресурсів, даних або систем. Він гарантує, що лише уповноважені фізичні або юридичні особи мають відповідні права на виконання конкретних дій або доступ до певної інформації. Авторизація зазвичай слідує за автентифікацією, коли користувач або система підтверджує свою особистість. Цей важливий захід безпеки має важливе значення для захисту конфіденційних даних і запобігання несанкціонованому доступу, гарантуючи, що лише схвалені користувачі можуть виконувати авторизовані дії в мережі або цифровій інфраструктурі організації.
Чи вплине призупинення реклами на електронну комерцію?
Цифрова реклама постійно розвивається та адаптується до поведінки споживачів. Останнім трендом, що формує онлайн-маркетинг на стрімінгових платформах, є призупинення реклами. Це новий формат реклами, який з’являється, коли глядачі ставлять на паузу контент, який вони переглядають.