Buzzmarketing – це вид маркетингу, який спрямований на створення серед людей ажіотажу, ажіотажу або ажіотажу про бренд, продукт або послугу. Його мета – підвищити впізнаваність бренду без великих витрат. Вірусний маркетинг та астротурфінг також є частиною маркетингу кайфу. Це один із найпотужніших маркетингових інструментів, оскільки, якщо кампанія буде успішною, ЗМІ самі поширюватимуть інформацію.
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?