B2B, скорочення від Business-to-Business, описує комерційні транзакції між підприємствами, а не між бізнесом і споживачами (B2C). Він охоплює обмін товарами, послугами або інформацією між компаніями для підтримки їхньої діяльності або перепродажу своїм клієнтам. Взаємодія B2B часто включає великі обсяги продуктів або послуг і може включати переговори, контракти та індивідуальні рішення, адаптовані до конкретних потреб бізнес-клієнтів. Ця бізнес-модель зосереджена на наданні цінності іншим компаніям, сприянні довгостроковим відносинам і стимулюванні взаємного зростання та успіху на ринку.
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]