B2C, або business to customer, – це бізнес- або маркетингова модель, де бізнес знаходиться на одній стороні, а клієнт або кінцевий користувач – на іншій стороні ділових відносин. Цей термін часто використовується для позначення саме онлайн-бізнесу. Це одна з найпоширеніших і популярних бізнес-моделей в інтернеті.
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]