Зворотні платежі – це механізм захисту споживачів у світі фінансових транзакцій, зокрема для покупок за кредитними та дебетовими картками. Для бізнесу, особливо в електронній комерції, управління та мінімізація зворотних платежів має вирішальне значення для підтримки прибутковості та хорошої репутації у платіжних систем. Для споживачів це важливий засіб захисту від шахрайства та недобросовісних дій, але до нього слід ставитися відповідально.
Регіональна конференція з електронної комерції в Скоп’є продемонструвала майбутнє цифрової економіки
В атмосфері, наповненій енергією, натхненням та новими ідеями, цьогорічна 8-ма регіональна конференція з електронної комерції вкотре продемонструвала, чому це найочікуваніша подія для цифрової спільноти в регіоні. 4 листопада Національна опера та балет були переповнені менеджерами, маркетологами, підприємцями, представниками організацій та лідерами, які прийшли «прискорити» майбутнє під гаслом «Пристебни майбутнє».