Зворотні платежі – це механізм захисту споживачів у світі фінансових транзакцій, зокрема для покупок за кредитними та дебетовими картками. Для бізнесу, особливо в електронній комерції, управління та мінімізація зворотних платежів має вирішальне значення для підтримки прибутковості та хорошої репутації у платіжних систем. Для споживачів це важливий засіб захисту від шахрайства та недобросовісних дій, але до нього слід ставитися відповідально.
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]