1 хв. читання

Лояльність до бренду

Подумайте про свою улюблену кав’ярню або книгарню – ту, до якої ви завжди повертаєтеся, навіть коли поруч є інші варіанти. Це і є лояльність до бренду в дії.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Подумайте про свою улюблену кав’ярню або книгарню – ту, до якої ви завжди повертаєтеся, навіть коли поруч є інші варіанти. Це і є лояльність до бренду в дії. Саме відчуття комфорту та звичності змушує клієнтів повертатися за новими. І справа не тільки в самих продуктах або послугах, але і в тому, що відчувають клієнти, коли взаємодіють з вашим брендом. Коли ви послідовно виконуєте свої обіцянки, проявляєте співчуття та ділитеся цінностями, які резонують з вашою аудиторією, ви будуєте глибокий зв’язок із нею. Ось що таке лояльність до бренду. Це найкращий комплімент вашому бізнесу, тому що це означає, що клієнти довіряють вам достатньо, щоб продовжувати повертатися. І це ключовий фактор зростання, оскільки лояльні клієнти з більшою ймовірністю будуть рекомендувати вас іншим і пробувати нові продукти та послуги.

 

Поділіться статтею
Схожі статті
Розуміння платної реклами в соціальних мережах
19 хв. читання

Розуміння платної реклами в соціальних мережах

Платна реклама в соціальних мережах стала потужним інструментом для компаній, які прагнуть розширити свою присутність в Інтернеті та ефективно взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією. На відміну від органічних постів, платна реклама дозволяє брендам використовувати широке охоплення платформ соціальних мереж для доставки індивідуальних повідомлень, які резонують з конкретними демографічними групами. Оскільки компанії конкурують за увагу споживачів, […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочитати статтю
Розуміння платної реклами в соціальних мережах
19 хв. читання

Розуміння платної реклами в соціальних мережах

Платна реклама в соціальних мережах стала потужним інструментом для компаній, які прагнуть розширити свою присутність в Інтернеті та ефективно взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією. На відміну від органічних постів, платна реклама дозволяє брендам використовувати широке охоплення платформ соціальних мереж для доставки індивідуальних повідомлень, які резонують з конкретними демографічними групами. Оскільки компанії конкурують за увагу споживачів, […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочитати статтю
Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити
6 хв. читання

Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити

Лише 26% клієнтів оцінюють цифровий досвід як відмінний. Що робити? Минулого року спостерігався сплеск новин про уніфіковані дані та генеративний штучний інтелект, які мають потенціал для трансформації клієнтського досвіду. Чому персоналізація часто дає збій? І що відрізняє лідерів ринку від інших компаній? Звіт Adobe Digital Trends 2024 присвячений цим питанням. Дізнайтеся, як подолати складні очікування […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+