1 хв. читання

Лояльність до бренду

Подумайте про свою улюблену кав’ярню або книгарню – ту, до якої ви завжди повертаєтеся, навіть коли поруч є інші варіанти. Це і є лояльність до бренду в дії.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Подумайте про свою улюблену кав’ярню або книгарню – ту, до якої ви завжди повертаєтеся, навіть коли поруч є інші варіанти. Це і є лояльність до бренду в дії. Саме відчуття комфорту та звичності змушує клієнтів повертатися за новими. І справа не тільки в самих продуктах або послугах, але і в тому, що відчувають клієнти, коли взаємодіють з вашим брендом. Коли ви послідовно виконуєте свої обіцянки, проявляєте співчуття та ділитеся цінностями, які резонують з вашою аудиторією, ви будуєте глибокий зв’язок із нею. Ось що таке лояльність до бренду. Це найкращий комплімент вашому бізнесу, тому що це означає, що клієнти довіряють вам достатньо, щоб продовжувати повертатися. І це ключовий фактор зростання, оскільки лояльні клієнти з більшою ймовірністю будуть рекомендувати вас іншим і пробувати нові продукти та послуги.

 

Поділіться статтею
Схожі статті
5 секретів залучення талантів, які насправді працюють у 2025 році (а не те, що роблять усі)
12 хв. читання

5 секретів залучення талантів, які насправді працюють у 2025 році (а не те, що роблять усі)

Є причина, чому в деяких компаніях кандидати вишиковуються в чергу, тоді як інші борються з пошуком талантів навіть на базові посади. Це не те, що ви думаєте. Попрацювавши з сотнями команд найму, Венціслава Ніколова визначила, що саме відрізняє компанії, які залучають чудові таланти, від тих, які цього не роблять. Розрив більший, ніж можна було очікувати.

Ventsislava Nikolova Ventsislava Nikolova
Founder and CEO, WorkVibes
7 000+ маркетологів прямують до Будапешта – і ось чому
4 хв. читання

7 000+ маркетологів прямують до Будапешта – і ось чому

Affiliate World Europe приїде до Будапешта 4-5 вересня 2025 року в Будапештському конгресно-виставковому центрі Hungexpo. Ця головна конференція з партнерського маркетингу об’єднує найкращих маркетологів, рекламодавців і технологічних новаторів галузі на два дні нетворкінгу, навчання та зростання бізнесу.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Оцінка можливостей штучного інтелекту від Meta тепер доступна для всіх рекламних облікових записів
3 хв. читання

Оцінка можливостей штучного інтелекту від Meta тепер доступна для всіх рекламних облікових записів

Meta завершила глобальне розгортання своєї функції Opportunity Score у всіх рекламних облікових записах після початкових етапів тестування, які розпочалися на початку цього року. Інструмент оптимізації на основі штучного інтелекту має на меті допомогти рекламодавцям покращити ефективність кампанії за допомогою систематичних рекомендацій.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+