3 хв. читання

Маркетинговий мікс 4 P

4P розшифровується як продукт, ціна, просування і місце. Це стратегія, яка створює портфель продуктів, тобто пропозицію організації. Перший - це товар, який буде продаватися, з точки зору ціни, якості або різних інших атрибутів, пов'язаних з товаром або послугою. Під ціною мається на увазі ціна, або блага, або загальної економіки компанії. Промо - це просування товару, а Місце відноситься до методу поширення, за допомогою якого товар потрапляє до покупця.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Аналізуючи кожен з цих елементів, ви можете створити комплексну стратегію , яка резонує з вашою цільовою аудиторією.

Продукт:

Продукт – це основа вашої маркетингової мелодії. Це солодка гармонія, яка знаходить відгук у вашої цільової аудиторії. Ваш продукт – це те, що відрізняє вас від конкурентів, а його унікальна торгова пропозиція (УТП) є ключем до розблокування лояльності клієнтів. Створивши продукт, який відповідає потребам вашої цільової аудиторії, ви створите лояльних прихильників, які співатимуть вам дифірамби.

Ціна:

Ціна – це ритм, який задає темп вашої маркетингової стратегії. Це ритм, який синхронізує ваших клієнтів із вашим брендом. Коли ви знайдете правильну цінову категорію, ви створите відчуття гармонії між вашим продуктом і вашими клієнтами. Занадто високо, і ви зіб’єтеся з ритму; занадто низько, і ви втратите мелодію. Знайдіть ідеальний баланс, і ви будете в ідеальній гармонії.

Просування:

Просування – це гармонія, яка об’єднує вашу маркетингову стратегію. Це спосіб, яким ви доносите своє повідомлення до своєї цільовоїаудиторії, використовуючи різні канали та тактики для створення відчуття єдності та згуртованості. Незалежно від того, чи це соціальні мережі, контент-маркетинг чи партнерство з впливовими особами, просування є ключем до гармонізації вашого повідомлення з аудиторією.

Розташувати:

Обстановка – це місце, де все поєднується. Це місце, де ваш продукт зустрічається зі своїми клієнтами, де просування зустрічається зі своєю аудиторією, а ціна зустрічається зі своїм ринком. Place – це створення середовища, де ваші клієнти можуть взаємодіяти з вашим брендом, де вони можуть відчути гармонію вашої маркетингової стратегії. Незалежно від того, чи це інтернет-магазин, чи фізична вітрина, місце – це місце, де відбувається магія.

Гармонізувавши ці чотири стовпи – продукт, ціна, просування та місце – ви створите маркетингову стратегію , яка резонуватиме з вашою цільовою аудиторією.

Поділіться статтею
Схожі статті
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
5 хв. читання

Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?

Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Стратегічне маркетингове планування: 6 кроків до успіху бізнесу
19 хв. читання

Стратегічне маркетингове планування: 6 кроків до успіху бізнесу

Маркетингові дослідження показують, що приблизно 50-60% маркетологів офіційно документують свою маркетингову стратегію. Компанії часто недооцінюють маркетингове планування, хоча доведено, що воно збільшує їхні шанси на успіх (більш ніж на 300%!) та рентабельність інвестицій (на 60%!) порівняно з компаніями, які не планують.  У цій статті ми розглянемо основи планування в принципі, використовуючи приклади, включаючи інструкції про […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Прочитати статтю
Майбутнє роботи: роботи, штучний інтелект та автоматизація в електронній комерції
13 хв. читання

Майбутнє роботи: роботи, штучний інтелект та автоматизація в електронній комерції

Небагато галузей добре підходять для впровадження штучного інтелекту як електронної комерції, як з точки зору операційної ефективності, так і з точки зору процесів, орієнтованих на клієнтів. У цій статті ми розглянемо тонкощі автоматизації в електронній комерції за допомогою штучного інтелекту. Ми розглянемо, як штучний інтелект трансформує ландшафт онлайн-роздрібної торгівлі, покращуючи все: від керування запасами до […]

Ben Fistein Ben Fistein
Co-Founder, Semantee
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+