Таргетинг – це процес створення реклами, релевантної аудиторії, для якої вона призначена. Це відбувається після сегментації ринку, яка є процесом розуміння ринку, і перед позиціонуванням, яке відрізняє його від конкурентів. Також є кілька інших моментів, які слід враховувати при таргетингу, наприклад, розмір сегмента або те, чи є він привабливим для компанії та може зростати. Ці параметри підкажуть вам, чи є ринок прибутковим або вигідним для компанії.
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]