1 хв. читання

Показник відмов

Показник відмов – це частка людей, які залишають веб-сайт після прочитання лише однієї сторінки, не взаємодіючи або не переходячи на додаткові сайти. Це показує, наскільки цікава і відповідна перша сторінка вимогам і очікуванням відвідувачів.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Показник відмов – це частка людей, які залишають веб-сайт після прочитання лише однієї сторінки, не взаємодіючи або не переходячи на додаткові сайти. Це показує, наскільки цікава і відповідна перша сторінка вимогам і очікуванням відвідувачів. У багатьох випадках високий показник відмов означає, що відвідувачі були недостатньо зацікавлені, щоб залишитися тут, або не знайшли те, що хотіли. Щоб покращити взаємодію з користувачами, оптимізувати контент і заохотити користувачів залишатися довше або глибше досліджувати веб-сайт — і все це з кінцевою метою підвищити загальну залученість і коефіцієнт конверсії — маркетологи та веб-майстри вивчають показники відмов.

Поділіться статтею
Схожі статті
Чи вплине призупинення реклами на електронну комерцію?
4 хв. читання

Чи вплине призупинення реклами на електронну комерцію?

Цифрова реклама постійно розвивається та адаптується до поведінки споживачів. Останнім трендом, що формує онлайн-маркетинг на стрімінгових платформах, є призупинення реклами. Це новий формат реклами, який з’являється, коли глядачі ставлять на паузу контент, який вони переглядають.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Google покращує інтеграцію GA4 та Search Console
4 хв. читання

Google покращує інтеграцію GA4 та Search Console

Google випустив нову документацію , яка покращує інтеграцію даних з Google Analytics (GA4) і Search Console для кращої продуктивності веб-сайту та SEO-аналізу. Це оновлення особливо оцінять компанії, які прагнуть збільшити органічний трафік і покращити користувацький досвід.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Ключові тренди, що формують performance-маркетинг у 2025 році
26 хв. читання

Ключові тренди, що формують performance-маркетинг у 2025 році

Перформанс-маркетинг зараз змінюється як ніколи раніше. Завдяки покращенням якості життя, таким як штучний інтелект, машинне навчання та доповнена реальність, наше робоче життя розвивається щодня. Технологічно ми вже бачимо, що великі компанії, такі як Google, Meta та Microsoft, впроваджують рішення, які можуть допомогти їхнім рекламодавцям з креативністю, персоналізацією, кращим таргетингом тощо. Нові технології, такі як голосовий […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+