Показник відмов – це частка людей, які залишають веб-сайт після прочитання лише однієї сторінки, не взаємодіючи або не переходячи на додаткові сайти. Це показує, наскільки цікава і відповідна перша сторінка вимогам і очікуванням відвідувачів. У багатьох випадках високий показник відмов означає, що відвідувачі були недостатньо зацікавлені, щоб залишитися тут, або не знайшли те, що хотіли. Щоб покращити взаємодію з користувачами, оптимізувати контент і заохотити користувачів залишатися довше або глибше досліджувати веб-сайт — і все це з кінцевою метою підвищити загальну залученість і коефіцієнт конверсії — маркетологи та веб-майстри вивчають показники відмов.
Чи вплине призупинення реклами на електронну комерцію?
Цифрова реклама постійно розвивається та адаптується до поведінки споживачів. Останнім трендом, що формує онлайн-маркетинг на стрімінгових платформах, є призупинення реклами. Це новий формат реклами, який з’являється, коли глядачі ставлять на паузу контент, який вони переглядають.