Показник відмов – це частка людей, які залишають веб-сайт після прочитання лише однієї сторінки, не взаємодіючи або не переходячи на додаткові сайти. Це показує, наскільки цікава і відповідна перша сторінка вимогам і очікуванням відвідувачів. У багатьох випадках високий показник відмов означає, що відвідувачі були недостатньо зацікавлені, щоб залишитися тут, або не знайшли те, що хотіли. Щоб покращити взаємодію з користувачами, оптимізувати контент і заохотити користувачів залишатися довше або глибше досліджувати веб-сайт — і все це з кінцевою метою підвищити загальну залученість і коефіцієнт конверсії — маркетологи та веб-майстри вивчають показники відмов.
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]