Покупки в прямому ефірі – це маркетингова стратегія, за допомогою якої ведучий, зазвичай інфлюенсер або знаменитість, просуває продукт за допомогою відео в прямому ефірі. Подібно до телевізійних шоу про домашні покупки, в яких людина демонструє, як користуватися предметом, взаємодія між ведучим і аудиторією відбувається повністю в прямому ефірі, як випливає з назви. Гейміфікований контент, зокрема акції та призи, зазвичай пропонується аудиторії протягом усієї прямої трансляції, але лише протягом обмеженого часу. Покупки в прямому ефірі особливо ефективні через відчуття терміновості, створеного дефіцитом або обмеженою доступністю. Більше того, чим більша аудиторія, тим більший страх пропустити потенційно вигідну угоду.
Кампанія пошукової реклами в TikTok: збільште продажі в електронній комерції
TikTok розширює свої рекламні можливості, запускаючи нову функцію кампанії пошукової реклами TikTok . Його метою є охоплення користувачів з високою ймовірністю здійснення покупки через результати пошуку в додатку TikTok. Все частіше люди використовують соціальні платформи для пошуку товарів замість традиційних пошукових систем. TikTok хоче дати можливість рекламодавцям націлюватися на користувачів саме тоді, коли вони активно […]