Це розраховується шляхом взяття загальної вартості транзакцій і ділення її на кількість транзакцій. ATV допомагає компаніям зрозуміти звички клієнтів, визначити тенденції продажів і розробити стратегії для збільшення продажів. Зосереджуючись на збільшенні кількості квадроциклів, компанії можуть збільшити дохід без обов'язкового збільшення кількості транзакцій, що призведе до більш ефективних і прибуткових операцій.
Штучний інтелект – це вже не просто модне слово; Це змінює те, як ми думаємо, працюємо та функціонуємо щодня. Сьогодні штучний інтелект є майже скрізь, а його користувачі значно різняться за віком. Це допомагає нам навчати дітей до школи, планувати канікули, автоматизувати повторювані завдання, створювати персоналізовані кампанії та багато іншого! Незалежно від того, чи є ви […]
Meta впроваджує нові інструменти та вдосконалення своїх рекламних інструментів, спрямованих на підтримку бізнесу роздрібної торгівлі та електронної комерції. Компанія продовжує інвестувати в моделі штучного інтелекту та розширює можливості для рекламодавців, щоб максимізувати результати продажів як онлайн, так і у фізичних магазинах.
Доходи стрімінгових сервісів вперше в історії перевищили традиційне телебачення. За даними eMarketer Digital Video Forecast 2025, до 2028 року на лінійне телебачення припадатиме лише третина ринку підписки в США. Споживачі все частіше віддають перевагу гнучким послугам, доступним у будь-який час і в будь-якому місці. Як електронна комерція може черпати натхнення з цього?