1 хв. читання

Середній розмір глядацької аудиторії

AVS – це типова кількість глядачів, які дивляться медіатрансляцію або стрім у будь-який момент часу. Це допомагає мовникам і творцям контенту оцінити охоплення та вплив їхніх програм.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

AVS – це типова кількість глядачів, які дивляться медіатрансляцію або стрім у будь-який момент часу. Це допомагає мовникам і творцям контенту оцінити охоплення та вплив їхніх програм. Аналізуючи AVS, вони можуть адаптувати контент, оптимізувати місця розміщення реклами та краще зрозуміти вподобання аудиторії, забезпечуючи більш цілеспрямований та ефективний досвід перегляду.

Поділіться статтею
Схожі статті
Розуміння платної реклами в соціальних мережах
19 хв. читання

Розуміння платної реклами в соціальних мережах

Платна реклама в соціальних мережах стала потужним інструментом для компаній, які прагнуть розширити свою присутність в Інтернеті та ефективно взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією. На відміну від органічних постів, платна реклама дозволяє брендам використовувати широке охоплення платформ соціальних мереж для доставки індивідуальних повідомлень, які резонують з конкретними демографічними групами. Оскільки компанії конкурують за увагу споживачів, […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочитати статтю
Розуміння платної реклами в соціальних мережах
19 хв. читання

Розуміння платної реклами в соціальних мережах

Платна реклама в соціальних мережах стала потужним інструментом для компаній, які прагнуть розширити свою присутність в Інтернеті та ефективно взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією. На відміну від органічних постів, платна реклама дозволяє брендам використовувати широке охоплення платформ соціальних мереж для доставки індивідуальних повідомлень, які резонують з конкретними демографічними групами. Оскільки компанії конкурують за увагу споживачів, […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочитати статтю
Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити
6 хв. читання

Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити

Лише 26% клієнтів оцінюють цифровий досвід як відмінний. Що робити? Минулого року спостерігався сплеск новин про уніфіковані дані та генеративний штучний інтелект, які мають потенціал для трансформації клієнтського досвіду. Чому персоналізація часто дає збій? І що відрізняє лідерів ринку від інших компаній? Звіт Adobe Digital Trends 2024 присвячений цим питанням. Дізнайтеся, як подолати складні очікування […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+