Середній час перебування на сайті – це як секундомір для взаємодії з сайтом. Він показує, як довго в середньому відвідувачі затримуються та досліджують ваші веб-сторінки під час одного відвідування. Цей показник дає змогу побачити, наскільки захоплюючим є ваш контент і наскільки добре ваш сайт утримує увагу відвідувачів. Вищий середній час перебування на сайті зазвичай означає, що відвідувачі знаходять те, що їм потрібно, і насолоджуються перебуванням, тоді як коротший час може сигналізувати про можливості для покращення користувацького досвіду або релевантності контенту. Це важливий показник для веб-майстрів і маркетологів, щоб точно налаштувати свої стратегії, підвищити залученість і, в кінцевому підсумку, створити більш задовільний онлайн-досвід для відвідувачів.
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]