1 хв. читання

Чорне SEO

Уявіть, що ви намагаєтеся непомітно пробратися на вершину рейтингу в пошукових системах, не заробивши цього. Ось у чому суть чорного SEO – використання підступної тактики для маніпулювання вашим шляхом до вершини.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Уявіть, що ви намагаєтеся непомітно пробратися на вершину рейтингу в пошукових системах, не заробивши цього. Ось у чому суть чорного SEO – використання підступної тактики для маніпулювання вашим шляхом до вершини. Але ось у чому справа: пошукові системи цим займаються, і вони без вагань забанять вас, якщо спіймають вас за допомогою цих тіньових методів. Чорне SEO включає такі речі, як приховування контенту від користувачів під час його показу пошуковим системам (так зване маскування), створення дублікатів сторінок або навіть саботаж сайтів ваших конкурентів (відоме як негативне SEO). Термін «чорний капелюх» насправді походить зі старих вестернів, де погані хлопці носили чорні капелюхи, а хороші — білі. У цифровому світі чорне SEO є еквівалентом носіння чорного капелюха – це протилежність етичних і чесних маркетингових практик.

Поділіться статтею
Схожі статті
GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті
4 хв. читання

GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті

GPeC SUMMIT, найзначніша подія в галузі електронної комерції та онлайн-маркетингу в Румунії та Східній Європі, відсвяткує своє 20-річчя у травні 2025 року винятковою дводенною програмою. Захід має на меті залучити еліту цифрового ринку, серед яких понад 800 учасників C-level.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Переваги глобальної експансії: чому варто її розглянути
20 хв. читання

Переваги глобальної експансії: чому варто її розглянути

Спосіб ведення бізнесу зазнає неухильних змін; І це не дивно. І на тлі дедалі більшого взаємозв’язку, схоже, що кордони між країнами якщо не зникли, то принаймні стали менш символічними, ніж реальними, коли йдеться про зростання. Вихід на нові ринки відкриває безліч можливостей, від збільшення потенційного доходу до більшої впізнаваності бренду. І незалежно від того, чи […]

Silvi Nuñez Silvi Nuñez
Managing Director, Optimational
Прочитати статтю
Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі
4 хв. читання

Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі

Нещодавні результати Європейської комерційної бази даних (ECDB) виявляють разючі регіональні закономірності в тому, як різні європейські країни взаємодіють з міжнародними онлайн-магазинами та які європейські країни найбільше покладаються на іноземну електронну комерцію. Цей аналіз досліджує різні ступені впровадження транскордонної електронної комерції на всьому континенті, зберігаючи при цьому цілісність основних ринкових даних.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+