2 хв. читання

Що таке бренд?

Уявіть, що ви заходите на переповнений ринок і вас відразу ж приваблює певний магазин або товар через його унікальну назву, логотип або символ. Ось що таке бренд – створення ідентичності, яка відрізняє вас від конкурентів.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Уявіть, що ви заходите на переповнений ринок і вас відразу ж приваблює певний магазин або товар через його унікальну назву, логотип або символ. Ось що таке бренд – створення ідентичності, яка відрізняє вас від конкурентів. Якщо все зроблено добре, сильний бренд може стати потужним магнітом, який приваблює клієнтів і стимулює продажі. Компанії використовують різні стратегії для створення своїх брендів, від назви своєї компанії до дизайну своїх продуктів. Мета полягає в тому, щоб зробити ваш бренд настільки впізнаваним, щоб він став синонімом якості, надійності або інновацій. І справа не тільки в впізнаваності – а в створенні емоційного зв’язку зі своєю аудиторією. Сильний бренд може викликати почуття довіри, захоплення або лояльності, що робить його важливою частиною будь-якої бізнес-стратегії. Сьогодні бренди стали не просто логотипами чи символами – вони є амбасадорами цінностей та ідеалів, які формують наше сприйняття та впливають на наші рішення.

Поділіться статтею
Схожі статті
Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня
5 хв. читання

Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня

До довгоочікуваного Balkan Ecommerce Summit 2025 залишилося всього кілька днів, і він перетворить Софію на центр електронної комерції Балканського регіону 29-30 квітня 2025 року на Arena Sofia. З наближенням події цей Посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції містить усе, що вам потрібно знати, щоб отримати максимальну віддачу від цього провідного зібрання цифрової комерції.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
5 хв. читання

Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?

Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Стратегічне маркетингове планування: 6 кроків до успіху бізнесу
19 хв. читання

Стратегічне маркетингове планування: 6 кроків до успіху бізнесу

Маркетингові дослідження показують, що приблизно 50-60% маркетологів офіційно документують свою маркетингову стратегію. Компанії часто недооцінюють маркетингове планування, хоча доведено, що воно збільшує їхні шанси на успіх (більш ніж на 300%!) та рентабельність інвестицій (на 60%!) порівняно з компаніями, які не планують.  У цій статті ми розглянемо основи планування в принципі, використовуючи приклади, включаючи інструкції про […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+