Голосова комерція, або V-commerce, — це нова форма онлайн-покупок, де клієнти використовують голосові команди для здійснення покупок. Ця технологія використовує голосові пристрої, такі як Amazon Alexa, Google Home або навіть чат-боти, для полегшення транзакцій. Хоча V-commerce все ще перебуває в зародковому стані, вона набирає обертів, і багато компаній вже вивчають та інвестують у цей інноваційний підхід до цифрової роздрібної торгівлі.
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]