Зворотні посилання мають вирішальне значення для SEO, сигналізуючи пошуковим системам, таким як Google, що ваш сайт є авторитетним. Це посилання з інших веб-сайтів на ваш, з високоякісними зворотними посиланнями, які підвищують ваш рейтинг у пошуку та видимість. Як елемент SEO за межами сторінки, зворотні посилання доповнюють зусилля з SEO на сторінці. Якісні зворотні посилання виступають у ролі схвалення, рекомендуючи ваш контент іншим. Вони допомагають пошуковим системам визначити авторитетність і релевантність вашого сайту за конкретними запитами. Чим більш авторитетним виглядає ваш контент через зворотні посилання, тим більше Google винагороджує ваш сайт. Це робить зворотні посилання важливим компонентом ефективної SEO-стратегії, що безпосередньо впливає на трафік вашого сайту та загальну присутність в Інтернеті.
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]