1 хв. читання

Що таке ключове слово з довгим хвостом?

Ключові слова з довгим хвостом — це конкретні, часто довші фрази, які шукають користувачі, які зазвичай складаються з трьох або більше слів. Вони, як правило, мають нижчий обсяг пошуку, але вищий коефіцієнт конверсії через свою специфіку.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Ключові слова з довгим хвостом — це конкретні, часто довші фрази, які шукають користувачі, які зазвичай складаються з трьох або більше слів. Вони, як правило, мають нижчий обсяг пошуку, але вищий коефіцієнт конверсії через свою специфіку.

Ось короткий огляд:

  1. Специфіка: Ключові слова з довгим хвостом є більш детальними та цілеспрямованими, ніж широкі, загальні терміни.
  2. Нижча конкуренція: Зазвичай їх легше ранжувати в пошукових системах через меншу конкуренцію.
  3. Вищі коефіцієнти конверсії: Користувачі, які здійснюють пошук за ключовими словами з довгим хвостом, часто мають чіткіші наміри, що призводить до кращого коефіцієнта конверсії.
  4. Природна мова: Вони часто відображають те, як люди насправді говорять або вводять запити.
  5. Приклад: Замість слова “взуття” ключовим словом з довгим хвостом може бути “зручні кросівки для жінок”



Поділіться статтею
Схожі статті
Чи вплине призупинення реклами на електронну комерцію?
4 хв. читання

Чи вплине призупинення реклами на електронну комерцію?

Цифрова реклама постійно розвивається та адаптується до поведінки споживачів. Останнім трендом, що формує онлайн-маркетинг на стрімінгових платформах, є призупинення реклами. Це новий формат реклами, який з’являється, коли глядачі ставлять на паузу контент, який вони переглядають.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Google покращує інтеграцію GA4 та Search Console
4 хв. читання

Google покращує інтеграцію GA4 та Search Console

Google випустив нову документацію , яка покращує інтеграцію даних з Google Analytics (GA4) і Search Console для кращої продуктивності веб-сайту та SEO-аналізу. Це оновлення особливо оцінять компанії, які прагнуть збільшити органічний трафік і покращити користувацький досвід.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Ключові тренди, що формують performance-маркетинг у 2025 році
26 хв. читання

Ключові тренди, що формують performance-маркетинг у 2025 році

Перформанс-маркетинг зараз змінюється як ніколи раніше. Завдяки покращенням якості життя, таким як штучний інтелект, машинне навчання та доповнена реальність, наше робоче життя розвивається щодня. Технологічно ми вже бачимо, що великі компанії, такі як Google, Meta та Microsoft, впроваджують рішення, які можуть допомогти їхнім рекламодавцям з креативністю, персоналізацією, кращим таргетингом тощо. Нові технології, такі як голосовий […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+