2 хв. читання

Що таке клікабельність?

Рейтинг кліків (CTR) — це ключовий показник у цифровій рекламі, який вимірює, як часто люди натискають рекламу або список продуктів після їх перегляду. Він обчислюється шляхом ділення кількості кліків на кількість показів і множення на 100.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Рейтинг кліків (CTR) — це ключовий показник у цифровій рекламі, який вимірює, як часто люди натискають рекламу або список продуктів після їх перегляду. Він обчислюється шляхом ділення кількості кліків на кількість показів і множення на 100. Наприклад, 5 кліків зі 100 показів дають CTR 5%.

CTR служить показником релевантності та привабливості оголошення для користувачів. Кожне оголошення, інформація про компанію та ключове слово у вашій кампанії має власний CTR, який ви можете відстежувати у своєму обліковому записі. Високий CTR говорить про те, що користувачі вважають ваш контент корисним і таким, що відповідає їхнім потребам.

Цей показник відіграє вирішальну роль у визначенні ефективності вашого оголошення та впливає на очікуваний компонент CTR у рейтингу оголошення. Однак те, що означає «хороший» CTR, може відрізнятися залежно від вашої галузі, рекламної платформи та типу кампанії.

Аналізуючи CTR, ви можете визначити, які елементи вашої кампанії працюють добре, а які потребують вдосконалення. Тісне узгодження ключових слів, оголошень і інформації про компанію підвищує ймовірність того, що користувачі натиснуть ваш контент після пошуку пов’язаних термінів.

CTR є важливим інструментом для оптимізації вашої стратегії цифрової реклами, який допомагає вдосконалити підхід для кращого залучення цільової аудиторії.

Поділіться статтею
Схожі статті
5 секретів залучення талантів, які насправді працюють у 2025 році (а не те, що роблять усі)
12 хв. читання

5 секретів залучення талантів, які насправді працюють у 2025 році (а не те, що роблять усі)

Є причина, чому в деяких компаніях кандидати вишиковуються в чергу, тоді як інші борються з пошуком талантів навіть на базові посади. Це не те, що ви думаєте. Попрацювавши з сотнями команд найму, Венціслава Ніколова визначила, що саме відрізняє компанії, які залучають чудові таланти, від тих, які цього не роблять. Розрив більший, ніж можна було очікувати.

Ventsislava Nikolova Ventsislava Nikolova
Founder and CEO, WorkVibes
7 000+ маркетологів прямують до Будапешта – і ось чому
4 хв. читання

7 000+ маркетологів прямують до Будапешта – і ось чому

Affiliate World Europe приїде до Будапешта 4-5 вересня 2025 року в Будапештському конгресно-виставковому центрі Hungexpo. Ця головна конференція з партнерського маркетингу об’єднує найкращих маркетологів, рекламодавців і технологічних новаторів галузі на два дні нетворкінгу, навчання та зростання бізнесу.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Оцінка можливостей штучного інтелекту від Meta тепер доступна для всіх рекламних облікових записів
3 хв. читання

Оцінка можливостей штучного інтелекту від Meta тепер доступна для всіх рекламних облікових записів

Meta завершила глобальне розгортання своєї функції Opportunity Score у всіх рекламних облікових записах після початкових етапів тестування, які розпочалися на початку цього року. Інструмент оптимізації на основі штучного інтелекту має на меті допомогти рекламодавцям покращити ефективність кампанії за допомогою систематичних рекомендацій.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+