Коефіцієнт конверсії є важливим показником ефективності в цифровому маркетингу, що вимірює відсоток відвідувачів, які виконують бажану дію. Він розраховується шляхом ділення кількості конверсій на загальну кількість відвідувачів і множення на 100.
Наприклад, якщо сайт електронної комерції має 200 відвідувачів і 50 продажів за місяць, його коефіцієнт конверсії становитиме (50 / 200) х 100 = 25%.
«Конверсія» може бути будь-якою заздалегідь визначеною метою, наприклад:
- Здійснення покупки
- Підписатися на розсилку новин
- Завантаження ресурсу
- Натискання кнопки із закликом до дії
Більшість веб-сайтів і додатків відстежують кілька цілей конверсій, кожна з яких має свій коефіцієнт. Цей показник допомагає маркетологам оцінити ефективність їхніх стратегій у досягненні бажаних дій користувачів у різних точках взаємодії.
Аналізуючи коефіцієнти конверсії, компанії можуть оптимізувати свою цифрову присутність і маркетингові зусилля, щоб краще відповідати поведінці та вподобанням користувачів.