2 хв. читання

Що таке коефіцієнт конверсії?

Коефіцієнт конверсії є важливим показником ефективності в цифровому маркетингу, що вимірює відсоток відвідувачів, які виконують бажану дію. Він розраховується шляхом ділення кількості конверсій на загальну кількість відвідувачів і множення на 100.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Коефіцієнт конверсії є важливим показником ефективності в цифровому маркетингу, що вимірює відсоток відвідувачів, які виконують бажану дію. Він розраховується шляхом ділення кількості конверсій на загальну кількість відвідувачів і множення на 100.

Наприклад, якщо сайт електронної комерції має 200 відвідувачів і 50 продажів за місяць, його коефіцієнт конверсії становитиме (50 / 200) х 100 = 25%.

«Конверсія» може бути будь-якою заздалегідь визначеною метою, наприклад:

  • Здійснення покупки
  • Підписатися на розсилку новин
  • Завантаження ресурсу
  • Натискання кнопки із закликом до дії

Більшість веб-сайтів і додатків відстежують кілька цілей конверсій, кожна з яких має свій коефіцієнт. Цей показник допомагає маркетологам оцінити ефективність їхніх стратегій у досягненні бажаних дій користувачів у різних точках взаємодії.

Аналізуючи коефіцієнти конверсії, компанії можуть оптимізувати свою цифрову присутність і маркетингові зусилля, щоб краще відповідати поведінці та вподобанням користувачів.

Поділіться статтею
Схожі статті
GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті
4 хв. читання

GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті

GPeC SUMMIT, найзначніша подія в галузі електронної комерції та онлайн-маркетингу в Румунії та Східній Європі, відсвяткує своє 20-річчя у травні 2025 року винятковою дводенною програмою. Захід має на меті залучити еліту цифрового ринку, серед яких понад 800 учасників C-level.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Переваги глобальної експансії: чому варто її розглянути
20 хв. читання

Переваги глобальної експансії: чому варто її розглянути

Спосіб ведення бізнесу зазнає неухильних змін; І це не дивно. І на тлі дедалі більшого взаємозв’язку, схоже, що кордони між країнами якщо не зникли, то принаймні стали менш символічними, ніж реальними, коли йдеться про зростання. Вихід на нові ринки відкриває безліч можливостей, від збільшення потенційного доходу до більшої впізнаваності бренду. І незалежно від того, чи […]

Silvi Nuñez Silvi Nuñez
Managing Director, Optimational
Прочитати статтю
Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі
4 хв. читання

Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі

Нещодавні результати Європейської комерційної бази даних (ECDB) виявляють разючі регіональні закономірності в тому, як різні європейські країни взаємодіють з міжнародними онлайн-магазинами та які європейські країни найбільше покладаються на іноземну електронну комерцію. Цей аналіз досліджує різні ступені впровадження транскордонної електронної комерції на всьому континенті, зберігаючи при цьому цілісність основних ринкових даних.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+